A vevő számít a helyi szervizelésre

Szolgáltatásmarketing Moulinex módra

moulinex-szerviz és szolgáltatásmarketing - gerillamarketing blog

A helyi szerviz fontossága

Naná, hogy számít a potenciális vevő a helyi szerviz meglétére! Ki szeret, mondjuk háztartási kisgépet, például egy kenyérsütőt csomagolni, feladni majd visszavárni - ki tudja, mekkora végösszeggel, ha már túl vagyunk a garancián.
A vásárló már csak ilyen: olyan terméket választ, ha módja van rá, amelynek szervizelése helyben megoldott.

Éppen ezért, a biztos forgalom és profit reményében, a komolyabb márkák legalább a nagyobb városokban kijelölnek partnereket, akiket tudással, célszerszámmal és alkatrésszel is ellátnak.

Eddig én a Moulinexet is komoly márkának gondoltam!

Hiedelmemet a csatolt képen látható információ is táplálta, mely szerint Pécs egy komolyabb városként szerepel a Moulinex térképén, hiszen megnevezi itteni szervizét.

A pandémia idején alaposan megdolgoztatott kenyérsütőnk fűtésszála nem fűt, ezt szerettem volna a márka szervizében javíttatni (ha érdemes).
Ám a megjelölt szerviznél a telefonban az illetékes hölgy azzal hárította el tisztességes közeledésemet, hogy ők már legalább öt éve nem foglalkoznak kis gépekkel, viszonthallásra!

Én még javasoltam - feltartva a hölgyet szorgos munkájában -, hogy tessenek szólni a világmárkának, hogy a weben javítsák a valamit a semmire!

- Már többször szóltunk! - adta tudtomra a hölgy.

Ezt követően még három pécsi szerviznél próbálkoztam, mindenhol eltanácsoltak a problémámmal együtt - Moulinexszel nem foglalkoznak.

Most egy kicsit feljebb van a vérnyomásom, mert mindig feljebb kúszik, ha - kenyér helyett - süthetem a webről szerzett információkat.
Szakmai, marketing megközelítésben pedig azt állapítom meg, hogy a híres cég tesz a szolgáltatásmarketing fontosságára.

***

Témánkba vág: