Népszavazás és szingli hordák
amikor Döbrögi uramon elverték a port rendesen, háromszor is, hogy kilegyen a mesebeli szám meg az igazság is!
Csak az a bökkenő, hogy ilyen idők sohasem voltak, csak megvertek meg holtak, de nem az uraságok, hanem a szegénylegények "köreiből".
Hanem ugye, a Fazekas Mihály, az aztán nem bírta már cérnával az igazságtalanságot, látván, hogy földesúrék még a poros útra is hidat vernek, hogy a hídvámmal növelhessék még terebélyesebbre a pocakjuk térfogatát, vesszőztetnek, kalodáztatnak, azt tesznek tulajdonképpen, amit csak akarnak.
És akkor Fazekas Mihály úr kitalálta: mondok egy történetet, amelyikben a szegénylegény győzedelmeskedik, s ha nem is történt meg, aki olvassa, az úgy fogja venni, mintha megtörtént volna! S akárhány hóhányó Döbrögi szalad a hintón mit néki faragtak nagy izzadsággal, a jónép röhögni fog utána, na erre is ráfért a Lúdas Mátyás vesszőzése!
Ha nem tudsz megtenni valamit, szól ma a gerillamarketing törvény, legalább képzeltesd el, mondj mesét, hamisítsd rá videóra, lökd az Internetre föl s olyan lészen az, amely viszi a hátán az igazságot, kielégít, megkacagtat, hogy csak dobálja nevettében karjait a nép.
Itt a vége, fuss el véle!
Felkészült vitapartnerrel terelgettük a szót a gerillamarketing témakörében, én egyes szám első személyben beszéltem, ő pedig folyamatosan a többes szám első személyt használta.
Talán abból indult ki, hogy így arra mutat rá, ők sokan gondolják úgy, (persze a saját cégénél, de ezt talán nem veszi észre az olvasó) amiként mondja, én meg egyedül volnék a véleményemmel.
itt, ahol néhány, gerillamarketing iránt érdeklődő olvasó eddig felkeresett, a friss gerillamarketing blogomban: gerillamarketing.blog.hu
Az okok egyszerűek:
Ennek a blognak az őse, bármennyire is hozzám nőtt (kvázi a blog én vagyok), a domain szintjén nem hordozta a gerillamarketing nevet, azaz hosszú távon a keresőkben nem rendelkezett a versenyképesség egyik online marketing követelményével. Márpedig a keresőkben elfoglalt hely és a látogatottság összefüggésben áll.