Gerillamarketing

2008.feb.22.
Írta: EL LOBO - A farkas Szólj hozzá!

Kósa Lajos - a gerillamarketinges

Vajon ez a gerillamarketing?

Hogy miképpen lehet elérni, hogy beszéljenek rólad? Országos figyelemmel övezett politikusnak ez ügyben könnyű a dolga: mondj egy hihetetlenül nagy blődséget - és máris ajkadon csüng a sajtó!

Tovább

A csodafegyver működési elve

Gerillamarketing: a csodafegyver működési elve

Pécsett valóságos csodafegyverként működik a Toronyház, amelyet Közép-Európa legnagyobb lakatlan épületeként tartanak számon, immár 1989 óta.

Nincs Pécsett olyan politikai erő, amelynek keze alatt ne fordult volna meg a 25 emeletes monstrum sorsa, tehát aligha politikai természetű a megállapításom: ez egy univerzális csodafegyver a város mindenkori vezetői kezében.

Tovább

Ilka - Milka háború: jönnek az arabok

Olvasom az Ilka blogjában a hírt, amelyet hivatalos honlapokról gyűjtött be a marketingháborúra és gerillamarketingre kényszerített kicsiny magyar cég:
megszületett a túró rudi szegmensben a Danone-Milka összefogás!

Így aztán lassan már tonnányi rúd pörög a vásárló kosara felé, de ha nem is akkora, mindenesetre nem egy, hanem kettő ménkő nagy rudazat lesz majd egy csomagolásban.

A részletek itt találhatóak, megspékelve azzal a zamatos újdonsággal is, amit a Friesland nyom pöttyösileg az áruházak polcaira: http://ilka.hu/ilkablog/?p=94

De ez mind semmi! Újabban arab nyelvű SMS-eket kapok, s most kombinálhatok: vajon a Pécsett tanuló arab milliomos-csemetéknek tényleg ennyire ízlett az Ilka Rudolf, hogy a papa beszáll a business-be, s a Danon-Milka egyszercsak szemben találja magát a világpiacon az arab olajmilliárdokból összehozott "túró rudival"?

 Ilka-Milka gerillamarketing

Most már tényleg van a sztorinak íze, zamata, ahogy a milliárdokat uraló tőkéscsoportok egymásnak zuhannak!

süti beállítások módosítása
Mobil