Szobrot a bizottságnak!
Marketing taktika
Felkészült vitapartnerrel terelgettük a szót a gerillamarketing témakörében, én egyes szám első személyben beszéltem, ő pedig folyamatosan a többes szám első személyt használta.
Talán abból indult ki, hogy így arra mutat rá, ők sokan gondolják úgy, (persze a saját cégénél, de ezt talán nem veszi észre az olvasó) amiként mondja, én meg egyedül volnék a véleményemmel.
Nekem ilyenkor mindig David Ogilvy hallhatatlan észrevétele jut eszembe: bizottságnak még seholsem állítottak szobrot!
Elmagányosítás
Ám önmagamnak halkan megjegyzem, a vita közbeni "elmagányosítási" módszer ellen, ott, azonnal kellett volna tennem valamit. Másik vakcsoportot hozni létre például olyat, amelyik a jövőt jelképezi, kiemelve azt, hogy vitapartnerem a múlt képviselője.
Mondjuk azt kellett volna mondanom: mi, akik az Internetet természetes eszközként használjuk mindennapi munkánk során, nem érthetünk veled egyet!
Na mindegy, majd legközelebb...
***
A vakcsoportról volt már szó ebben a blogban:
> Ókori Gerillamarketing
És másutt is szóba kerül:
> Önmegsemmisítő politikai marketing: Orbán Viktor, az EP és az sms