A legújabb játék: kérdezd meg az AI-t, milyen vagy
A Facebookon kerekedik ki éppen a játék: megkérdezzük a mesterséges intelligenciát, a rendelkezésére álló adatok alapján milyennek gondolja az AI a kérdezőt.
Létezik egy általános emnberi tulajdonság, amit a weben "hiúsági keresésnek" nevezünk, amikor is valaki a saját személyére vonatkozó vélemények után kutakodik. Nem kell megijednünk a kifejezéstől, szélsőséges eseteket leszámítva ez normális. (V.ö.: A hiúsági keresés emberi dolog).
Remélve, hogy az én kapcsolódásom a játékhoz még a normálisnak gondolt kategóriába tartozik, ezt a promptot szegeztem a ChatGpt kapujára:
"Képzelj el milyen vagyok a rólam rendelkezésedre álló adatok alapján. (Bognár László, Bognár L, El Lobo neveken futok, törzshelyem a https://bognarstudio.hu, a https://joljarok.hu és aldoménjei valamint a https://gerillamarketing.blog.hu). Szövegben és képben is mutasd meg."
A mesterséges intelligencia a tevékenységemet elemzi
"Te vagy Bognár László, más néven Bognár L vagy El Lobo, egy tapasztalt online jelenléttel rendelkező személy, aki több weboldalt és blogot működtet, ahol kreatív, szakmai tartalmakat és marketingtippeket oszt meg. Szakterületed jelentős a marketing, különösen annak egyedi, „gerilla” aspektusa, amely szokatlan, hatékony stratégiákat alkalmaz a figyelemfelkeltésre. Ezzel a széleskörű online platformpaletta és névválasztás alapján egy karizmatikus, egyedi stílusú egyénként képzellek el, aki szereti a szabadságot és az újító megközelítéseket. A hozzád kapcsolódó nevek (El Lobo) a szabadságot, a függetlenséget és talán egy kis titokzatosságot is sugallnak.
Vizuális elképzelés
El tudlak képzelni egy karizmatikus, energikus személynek, aki casual, de professzionális megjelenést sugároz, gyakran dinamikus testtartással. Az öltözött talán egyszerre modern és kényelmes, amivel kifejezed a magabiztosságot és az innovatív szemléletet."
És tényleg megjenenített "fotón" is, ez látszik a nyitó képen.
A Perplexity.ai-t is megkérdeztem
A mesterséges intelligencia eme felülete egészen mély elemzést adott:
Szakmai háttér
- Gerillamarketing szakértő: Az érdeklődésed a buzz marketing iránt arra utal, hogy a hagyományos reklámformák helyett alternatív és költséghatékony megoldásokban gondolkodsz. A buzz marketing célja, hogy a fogyasztók maguktól terjesszék a termékekről vagy szolgáltatásokról szerzett pozitív tapasztalataikat, ami azt mutatja, hogy értékeled az ügyfélélményt és a közönség bevonását.
Online jelenlét
- Weboldalak üzemeltetése: A https://bognarstudio.hu és https://joljarok.hu oldalak fenntartása arra utal, hogy aktívan foglalkozol online marketinggel és valószínűleg saját projekteket irányítasz. Ezek az oldalak valószínűleg bemutatják a munkáidat, szolgáltatásaidat vagy akár oktatóanyagokat is tartalmazhatnak.
Kreativitás és innováció
- Kreatív megközelítés: A gerillamarketing kreativitása és eredetisége fontos számodra. Valószínűleg folyamatosan keresed az új trendeket és lehetőségeket, hogy kiemelkedj a versenytársak közül. Az érdeklődésed a vírusmarketing iránt azt jelzi, hogy képes vagy olyan tartalmakat létrehozni, amelyek vonzóak és megoszthatók.
Közösségi kapcsolatok
-
Hálózatépítés: Az online platformok használata lehetőséget ad számodra arra, hogy kapcsolatokat építs ki más szakemberekkel és potenciális ügyfelekkel. A közösségi média erejét kihasználva valószínűleg aktívan részt veszel a szakmai diskurzusokban.
Gondolom, ezek után te is meg akarod tudni: ki is vagy tulajdonképpen :-)
***
A témát kitágító írásokból:
- A gerillamarketing a mesterséges intelligencia (AI) korában
- A gerillamarketing lehetőségei a mesterséges intelligencia korában
- Cégvédelem: nem hiúság a hiúsági keresés
A játék itt indult: Kerek István - Neked mit csinált? Megkértem a ChatGPT-t képzeljen... | Facebook