Új digitális reklámőrület: InfoScreen

digitalis_hirdetohely.JPG - Gerillamarketing blog

A múlt  jobbra tacepao-ként és előtérben a digitális jelen

A hírek joggal adják büszkén tudtunkra, hogy az egyik magyar startup cég 2022-es fejlesztése máris Budapest 13 kerületében szerzett helyet magának.
Közelebbről szemlélve azt látjuk, hogy az InfoScreen tényleg nyolcvannál több LED-es hirdetési hellyel rendelkezik a társasházak előterében Budapesten.
A hirdetők számára ez új tér, új lehetőség a digitális reklámfelületek terén. hiszen költséghatékonyan juthatnak hirdetési helyhez.

Mi is az a startup?

A startup kifejezés általában egy viszonylag fiatal és innovatív vállalkozást jelent, amelynek a célja, hogy az új technológiákat vagy az új üzleti modelleket felhasználva új piacokat hódítson meg. A startupok gyakran azért jönnek létre, hogy egy konkrét problémára adjanak választ, vagy olyan új terméket, szolgáltatást fejlesszenek, amely megoldja a meglévő problémákat hatékonyabban, olcsóbban, vagy egyszerűbben, mint a meglévő megoldások.

Az informatikai és az egészségügyi iparágban található a legtöbb startup Magyarországon, de egyre több vállalkozás jelenik meg a környezetvédelem, az oktatás, az élelmiszeripar és az agrárszektor területén is.

Az InfoScreen esetében pontosan a fenti megállapítások megvalósulását látjuk. Korszerű informatikai alapok, sikeres terjeszkedés az innovatív megoldással.
Jellemző, hogy az infoscreen szó beütésére a Google első találati tábláján osztrák és német Ads hirdetéseket látunk, vagyis külföldi konkurensekkel kell megküzdeniük, annyira új a megoldás a hazai piacon!

Marketing és InfoScreen

Az offline marketing eszközök a hagyományos módszereket jelentik, amelyek az internet és az okostelefonok elterjedése előtt voltak a főbb eszközei a reklámozásnak. Ilyenek például a tévé-, rádió- és nyomtatott hirdetések, a szórólapok, a rendezvényeken való szponzoráció vagy a közterületi plakátok. Az InfoScreen is ebbe a csoportba sorolható.

Az online marketing eszközök pedig az interneten keresztül elérhető módszereket jelentik, amelyek közé tartoznak az e-mail marketing, a közösségi média, a keresőoptimalizálás, a PPC hirdetések (pl. Google AdWords) és az influencer marketing.

Az offline és online marketing eszközök kombinációja azonban lehetővé teszi, hogy a cégek széleskörűen és hatékonyan érjék el a célközönségüket.

Az eredményes offline és online marketing kombináció érdekében a vállalatoknak érdemes megtalálniuk a megfelelő egyensúlyt az offline és online marketing eszközök között. Azt javasoljuk, hogy a cégek hatékonyan használják a digitális platformokat, mint az interneten elérhető online hirdetéseket és közösségi média felületeket, hogy célcsoportjukat elérjék, ugyanakkor az offline reklámokkal érintkezhetnek az emberekkel a fizikai világban.

A hivatkozott startup cég kitűnően bánik mindkét eszközrendszerrel. Íme a példa:

Ami a társasházak területén lévő digitális faliújság hatékonyságát illeti, az emberek általában erősen reagálnak ezekre a hirdetésekre, mivel ezek a reklámok rendkívül célozhatóak és interaktívak lehetnek. Az intenzitás attól függ, hogy milyen típusú reklámokat helyeznek el, és hol találhatók ezek az eszközök. Ha a reklámok relevánsak és érdekesek a célközönség számára, akkor valószínűbb, hogy az emberek jobban észreveszik és értékelik azokat.

Az InfoScreen hatékony hirdetési felület, amely az épületek belső terében található, egyre népszerűbb a digitális reklámhelyek között. Előnyei a következők:

  1. Nagy hatékonyság: Például a lift előtti InfoScreen digitális megjelenítő szinte minden látogatót elér, aki használja a lifteket.

  2. Célcsoportok hatékony elérése: Az InfoScreen reklámhelyek személyre szabott hirdetéseket és információkat jelenítenek meg, amelyek a felhasználók érdeklődési köréhez és igényeihez igazodnak. Az ilyen személyre szabott hirdetések növelik az érdeklődési arányt és a vásárlási szándékot, így hatékonyabban érik el a célcsoportokat.

  3. Rugalmasság és időhatékonyság: Segítségével a hirdetők könnyedén változtathatják a hirdetéseiket. Ez rugalmasságot biztosít a hirdetőknek, hogy azonnal reagáljanak az ügyfelek igényeire, valamint időt takarítanak meg, mivel az új hirdetéseket azonnal megjeleníthetik.

  4. Társadalmi felelősségvállalás: Az InfoScreen nem csak hirdetési felületként szolgál, hanem társadalmi felelősségvállalási lehetőségeket is biztosít. A helyi közösségeknek fontos információkat és eseményeket is közölhetnek, amelyek segíthetnek az embereknek jobban megismerni a helyi környezetüket.

Al Ries és Jack Trout A marketing huszonkét vastörvénye között írja: Légy első a koponyákban. Az InfoScreen kifejezés Magyarországon egy startup csapat révén most éppen ezt éri el.