Bérautóval jön a friss levegő a szmogos Budapestre!

Levegőt! - kiáltott a város és kitiltotta a forgalomból az autói harmadát

A tények, benne a szmogriadóval, a forgalomból kitiltott közel félmillió autóval, a rendeletekről és büntetésekről szóló vitákkal, mindenki előtt ismerősek és ezekkel nem is akarunk foglalkozni.
Egy gerillamarketinggel foglalkozó oldalon mi másról is beszélnénk, mint a gerillamarketing egyik legfontosabb oldaláról, a helyzethez való alkalmazkodás, a gyors reagálás képességéről.

Ebből az is következik, hogy itt aligha lehet szó a főváros hivatalos részlegeinek, a politikának, a főpolitikusoknak a tevékenységéről, hiszen mint mondám: a helyzethez való azonnali és hatékony illeszkedésről beszélünk.

Az igazi, a spiritusszal bíró vállalkozások ilyenkor, szmogriadó idején hozzák a városba a friss, a gerillamarketing rétek illatával átitatott levegőt! Ezt persze áttételesen értem, jelezve, hogy azonnal érzékelnek egy problémát és azonnal megoldást is kínálnak rá.

Példa egy jó gerillamarketinges megoldásra

Itt van teszem azt az autóbérléssel, autókölcsönzéssel foglalkozó Bérautó esete.

Honlapjuk blog oldalán ez a kép fogadja a látogatót:

szmogriados-blog-bejegyzes.JPG

Vagyis a Dacoljon a szmogriadóval kezdetű bejegyzésük a lényeget tekintve azt javasolja: a kitiltott jármű helyére, amíg a zűrzavar tart, béreljen egy kis fogyasztású, a télre jól felkészített, kedvező áron bérelhető autót.
Képletszerűen is leírhatjuk a kifogástalan marketing húzást:

  • a probléma észlelése 
  • a probléma tudatosítása 
  • a probléma megoldásának felkínálása
  • a megoldás tudatosítása 
  • a teljes folyamat azonnali jellege

Lám csak, tényleg bérautóval jön a friss levegő Budapestre!

***

Kapcsolódások: