Választás: (ál)filmes marketing megoldások

Egyedül is sokan van!

1.) Van azért abban valami dinamika, amikor az egyik párt vezetője ott áll EGYEDÜL a semmitmondó reklámspot végén, és arról beszél, hogy milyen SOKAN is vannak! (Többen, mint gondolnánk.)
Az egyedüllét, a magány filmi megjelenítése és a verbálisan felvillantott tömeg nem-érzékelése meglepő módon mégsem jön át hozzám, mint mozgósító erő.
Meglepetést persze okoz az MSZP reklámfilmecskéje: úgy indul, mintha a munkáspárté volna - aztán jutunk csak el a magány megfogalmazásáig.
 

2.) Az MDF olcsóbb, ámde szellemesebb megoldást választott. Ők mások által kiköltségelt tömegjelenettel indítanak - innen jutnak el a szavazófülke magányának említéséig. Bokros, mint népi hős elszánt, ifjú harcosok támogatásával indul szintén a munkáspárti (!) szavazók megnyeréséért. (Mint munkahelyteremtő).
De ebben a minimoziban mégiscsak van valamilyen élet, eleven erő; van benne humor és irónia - szóval legalább értékelhető:

 

 3.) Ha valami olcsó -  attól még lehet rossz. (Hiába, hogy jól ismert, emblematikus figurákat is szerepeltet vadidegenek mellett.) Íme:

 

Választási filmkörképünk tanúsága szerint itt mindenki a kádári voksok megszerzésén munkálkodik(?).