Szétszedjük majd összerakjuk vállalkozását

Persze ezt teljesen jóindulatúan tesszük, mármint a vállalkozásának szétszedését.
Elemzésről van szó, cége online megjelenésének elemzéséről, amelyet három szakember, különböző szemszögből végez el.
De nem hagyjuk az Ön cégét szétszedve, darabjaira szerelve - össze is rakjuk, hogy más minőségben, mondhatni minőségibben működhessen tovább. Magyarán javaslatokat teszünk a hatékonyabb online munkára.

Vezetői konzultáció

Új üzletek szerzése korszerű online marketinges eszközökkel és az azt támogató kreatív szervezeti kultúrával

4 órás konzultáció vezetőknek, akik:

  • A jelenlegi gazdasági körülmények mellett is fejlődni kívánnak.
  • Hiteles „tükröt”, elemzést szeretnének kapni cégük online megjelenéséről a versenytársaikhoz képest.
  • Látni akarják a web 2.0 eszközökben lévő lehetőségeket, majd megalapozott döntést hozni a legjobb lehetőségek kiaknázásáról.

A konzultáció folyamata

A konzultáció szakmai megalapozása
Szakmai csapatunk elemzést készít az ön cégének jelenlegi webes tükröződéséről (ez több, mintha csak a weboldalát elemeznénk  az online marketing szempontjából!). Kiemelten figyeljük a keresőkben elfoglalt helyét a fontos tevékenységi köreiben, marketing üzeneteinek erejét, hatókörét, s mindezt konkurenseinek online tevékenységét is figyelembe véve.

Konzultáció
A konzultáció során - melyen a résztvevők: az Ön cégének minden olyan alkalmazottja, aki érintett az online marketing terén, valamint a mi három fős szakértői csapatunk - először bemutatjuk elemzésünk eredményét, weboldalának erős és gyenge pontjait, a látogatottság útjában álló tényezőket

  • a.) a számítástechnika oldaláról  (struktúra, title, description, keywords, stb.)
  • b.) a látogató oldaláról (megtalálhatóság /SEO/linkbuillding/PageRank, gyors elérés, áttekinthetőség, kiemelten az interakció lehetősége, stb.) a konkurensekkel összevetve.
  • c.) a marketing üzenetek ereje/hatásossága szempontjából.

Megismerjük az Ön cégének céljait, kihívásait, megismerjük, milyen céllal szeretné használni az online marketinget, mit vár a weboldaltól.
Egy inspiráló, jó légkörű beszélgetés keretei között, megbeszéljük, hogy az ön  üzleti céljait, hogyan lehet megvalósítani a web 2.0 eszközökkel. (Hivatkozásaink közötti példák: cégblogok, social media/Twitter, Facebook, stb.)

Döntés előkészítő javaslat
A konzultáció után egy héttel egy írásos döntéselőkésztő anyagot nyújtunk át, amelyben összefoglaljuk a konzultáció eredményeit, és azokat az online marketingre vonatkozó fejlesztési javaslatainkat, amelyek fellendítik  weboldala látogatottságát/növelik hatékony jelenlétét az interneten és ezzel új üzletek szerzésére teszik alkalmassá.
A döntés előkészítő javaslat 3 változatban készül el:

Életmentő beavatkozások
A javaslat azokat a fejlesztési területeket fogja át, amelyek alapvető fontosságúak ahhoz, hogy növelje internetes jelenlétének termelőképességét.

Gyorsító sáv
A javaslat magában foglalja az Életmentő beavatkozásokat, valamint azokat a fejlesztési lehetőségeket, amelyek csekély anyagi befektetésekkel jelentős változást hoznak cége internetes megjelenésében.

Új szint, új világ
A javaslat magában foglalja a Gyorsító sávot, valamint azokat a fejlesztési lehetőségeket, amelyek új dimenzióba emelik a cég online megjelenését.

A konzultációt vezetik:

Héder Sándor, mérnök, tréner, kreaktivista; címzetes egyetemi docens; www.forlong.hu
Weinreich László a Netmester Kft. tulajdonos-vezetője; www.netmester.hu

és jómagam, vagyis Bognár László, stúdióvezető (Bognár Stúdió), internet marketing tanácsadó, az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny győztese; Bognár Stúdió

Kérjük, ellenőrizze oldalainkat, referenciáinkat, önéletrajzunkat!
Érdeklődését köszönjük, elérhetőségünket honlapjainkon megtalálja.

Címkék: marketing