Marketing Klub Pécs, blog-előadás
Az új király: a BLOG címmel tartok egy rövid ismertetést dec. 20-án a pécsi Marketing Klub évzáró összejövetelén.
Ezek az alkalmak lehetőséget nyújtanak arra, hogy növeljem cégem, a Bognár Stúdió hírnevét és persze a személyes (Bognár László) imidzsemet, az ÉN marketingjét.
A résztvevők összetétele nyilvánvalóvá teszi, hogy elsősorban a blog marketing vonatkozásairól lesz érdemes szót ejtenem.
Cég-blogok között fogok kutakodni, hogy demonstrálhassam a lehetőségeket. Persze ebben a körben a városmarketing, a politika (pulitikusi blog) blog-vonatkozásai is érdekesek lehetnek.
Apropos városmarketing! A napokban olvastam, hogy Pécs lakosága “rondának” tartja az Európa Kulturális Fővárosa - 2010, Pécs logoját. Vajon miként vélekednek erről a marketingesek?
A lakosság sommás véleménye könnyen csapdába csalhatja a vitatkozó feleket. Szerintem marketinges megközelítésben a csúnya-szép tengelyen nincs sok keresnivalónk!
Ugyanis az, hogy valami randa vagy nem randa lesz, az már “csupán” következmény!
A reklámobjektumok tervezése során általában két iskola “csap” össze: az egyik, ahová a pécsi logo alkotója és méltatói tartoznak, azt vallja - annál inkább megmarad az “üzenet”, minél inkább gondolkozni kell rajta!
A másik felfogás szerint, ez azoké, akik nem fogadják be szívesen ezt a “ruhaszárító fogast”, amikor naponta ezernyi reklámüzenet ér bennünket, ki a fene fog egy logón merengeni? Tehát a lehető legegyszerűbb, “befogadóbarát” megoldásra kéne törekedni!
Ha több is érdekel:
A blog elméletéről, helyzetéről:
> Blog
Amiről még tudni érdemes: