Gerillamarketing

2017.sze.24.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Bútortörténelem: a trónszéktől a modern ülőgarnitúráig

Szemelvények az ülőbútorok kultúrtörténetéből Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy az ülőbútorok a pihenést szolgálják. Ez persze igaz, de voltak és vannak olyan foglalkozások, szakmák, ahol már-már munkaeszköznek számítanak. Valamire való uralkodót nehezen tudunk elképzelni trón nélkül, míg a…

Tovább

Rendhagyó jelentés az 1. Pécsi Zsidó Fesztiválról

A pécsi zsinagóga ma „Ez és csak ez a mi hazánk, amelyet nem fogunk megszűnni szeretni még akkor sem, ha bármilyen súlyos és válságos helyzetbe sodor bennünket a gyűlölség, a félrevezetett tömeg és a rosszakarat.” Egy pécsi zsidó elöljáró szavai 1938-ból Kérelmező levelek a zsidó vagyon…

Tovább

Lopni tetszenek vagy csak trehányak tetszenek lenni?

Amit Pécsről tudni kell a hírek megértéséhez A címben feltett kérdést nem először teszem föl, ha Pécs helyzetére, vezetésére terelődik a szó. Márpedig terelődik az helyben és az országos médiában is inkább nagyobb, mint kevesebb rendszerességgel. Most aktuálisan a város 7,5 milliárdos…

Tovább

Milyen fogyasztót szeretnél az árudnak, szolgáltatásodnak?

Létezik-e ideális vásárló? Ha erre a kérdésre azt feleled, mindegy, ki viszi a terméket, csak fizessen érte és vigye, akkor ezt érdemes újragondolnod! És nem csak azért, mert kifoghatsz „balhés” ügyfelet, aki majd visszahozza az árut, tele lesz realitást nélkülöző negatív észrevétellel és…

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil