El Camino: adhatsz és kaphatsz jótanácsot

El Camino de Santiago - az Út. Hallotad már hírét a Spanyolország északi fertályát átszelő csodálatos (zarándok)útnak? Esetleg jártál ott magad is és tele vagy élménnyel, tapasztalattal de nem osztottad még meg másokkal?
Vagy mennél te is, van rá egy bakancsot, túracipőd, pénzed vagy kerékpárod? Akkor viszont te tanácsokat, tapasztalatot szeretnél - kapni.

A lányom - külön erre a célra életre hívott blogban - most összegzi a nyáron tett útjának tapasztalatait. Ha akarsz és tudsz tanácsolni neki valamit a tanácsadáshoz (!), akkor kérlek, tedd meg, mond el egy bloghozzászólásban (neki s így, általa) az utazni akaróknak!

Én máris segítettem, bár nem voltam és nem is tervezem lúdtalpam további táplálását kilométerekkel - hanem aggódó szülőként adtam tanácsot a blogjába, gyakorlatlan, ámde lelkes hozzászólóként.

Ehun-e:

     Szerintem a fényképezős-internetes-mobilról ne feledkezz meg. A fényképező az utazás megörökítésében segíthet, az internet az ügyintézésben és a telóval az otthoniakkal való kapcsolattartásban.
     Ezt nem mint utazó, hanem mint egy kedves “elcaminos” szülője mondom, aki átélte a szorongást a “büdös kölök” miatt, aki annyira messzire ment. Mi lesz, ha baja esik? Hogyan ér el minket? Nem betegedett-e meg? Megtámadták-e őt is a kutyák, amiről már olvastunk? Maradt-e még pénze? – és sorolhatnám.
Persze aki zarándokútra megy, az nem akarja vinni magával (elvileg) a teljes rokonságot, a szülőket, a testvért, a nagynénit és az ángyom térdkalácsát – ezt be kellett látnom.
    De az utazó azért adjon lehetőséget a szolid – napi néhány órás :-) érdeklődésre.
Na, ehhez kell a mobil!!!

***

A lányom blogja:
El Camino - az Út

Én is írtam róla és az útjáról a blogomban:
El Camino

Címkék: út, el camino