Spotot a YouTube-ra! - Gerillamarketing taktikák

A videó, a spot hatásos eszköz

Ha megfelelően nagy csoporthoz juttathatod el az olcsón összehozott spotodat az interneten, akkor nyert ügyed van!
Ma már szinte kötelező gyakorlat, hogy filmmel is képviseltesse magát egy-egy új termék, rendezvény, politikai jelölt a YouTube-n, hiszen ezt a nyelvet, a film nyelvét mindenki érti.
(Elvileg és erről most ne is nyissunk vitát.)
A fentiek alapján aligha lehetne filmfesztiválnak nevezni a CinePécs Nemzetközi Filmfesztivált, ha nem volna saját YouTube fiókja és abban ne találnánk meg a spotját.
De megtaláljuk:

 

 

A fesztivál blogja itt volt: CinePécs filmfesztivál blog
Azért csak volt, mert a CinePécs filmfesztivál többé már nem kerül megrendezésre. Pécs a Filmszemlék után ezt a filmes pozícióját is elvesztette. A kultúra meglehet, csupán fogyóeszköz Pannónia provinciában?