Két gerillamarketingből egy

Mottó:
"Nem ütni, szeretni / Kalapot emelni..."
Hobo: Szakadék szélén

Két gerillamarketing blogom volt, de most egy lett belőle - itt. Szépen időrendbe soroltam a bejegyzéseket, igyekeztem kiszűrni a hasonló tartalmakat, meditáltam, töröltem rogyásig. Az ok? A másik helyen nem volt maradásom. Ahol szó nélkül bármit letöröl a szolgáltató, ott nem maradhatok. Ennyi.

Milyen veszteség ér az egyesítéssel? Az oda mutató linkek elvesznek, és az onnan kiindulók is.
Nem volt az nevesincs blog, 2007-ben benne volt a GoldenBlokk üzleti kategóriájának legjobb tizesében. Hivatkoztam rá büszkén, linkjeim szaladtak oda - olvasd el jóbarát ezt vagy azt, mert benne vagyok a sorokban! Na, mindegy.

Tehát most egy gerillamarketing blogom van és a frissen érkezett posztokat, ha egy bejegyzésen keresztül akarnám ajánlani, akkor azt mondanám, kérlek, ezt olvasd el:
Gerillamarketing helyett: blues, Paks, Yardbirds