Lopott hírekből mekkora lesz a haszon?
Hírt lopni egyszerű, s láthatjuk is a módszert a neten éppen eleget. Ám az különösen érdekes, amikor a hírlopók ORSZÁGOSSÁ fejlesztik hálózatukat, és a marketingeszközök sokaságának bevetésével teszik ütőképessé portáljaikat.
Amikor az illegális tartalom illegális mivoltát mit sem sejtő szem azt látja, hogy a "hírközlő" a forrást feltünteti, nyilvánvalóan legális tartalomra gondol. Amikor ugyanez a szem a hírközlő portál partnerei között olyan cégeket lát, mint a MOL RT., a SAMSUNG vagy a BOSCH, akkor csettint egyet - hej, ezekkel biztosan érdemes!
Ha ennyi sem volna elég, hogy hidetés közzétételére serkentse a szem lagymatag tulajdonosát, akkor pl. a MINER.hu-n meg a Pécs.lap.hu-n is ajánlani kell az oldalakat.
(Aztán majd szépen összefűzni az ország nagyvárosainak domain-nevét tartalmazó lapokat és birtokba venni azokat a kifejezéseket, amelyek biztosíthatják a legnagyobb haszon ígéretét!)
Ha azt gondolod, hogy Magyarországon ez lehetetlen - akkor tévedsz, bár igaz, most picinyke szőr került a karburátorba!
( A blog és marketingháború állásáról )
Kérdezhetnéd, miért nem elég nekem ami történt, miért mondom a magamét továbbra is? Akkor most magyarázatként jöjjön a gerillamarketing szabály, Jack Trout és Al Ries tollából:
"Az a versenytárs, akit nem törsz le reggel, ott marad a csatatéren, hogy délután újra rád támadjon."