Szőke Kapitány, segíts!

Alant kedves barátom levele a UPC-hez:
"Elhatároztam, hogy megszüntetem kábeltelevízió előfizetésem, mert aránytalanul drágának találtam az alap csomagjuk árát, az általam nézett csatornák számához viszonyítva. De, hirlevelükből értelsültem az "új" hazai csomagjukról, amelyet elfogadhatónak tartottam. Pár napja azon fáradozom, hogy meglévő alap csomagomat a személyes ügyintézést (néhány óra) kikerülve, online vagy sms, esetleg telefonon megváltoztassam a hazai díjcsomagjukra.
Erre egy hét nem volt elég.
Az sms-en történt felkeresésükkor tájékoztattak, hogy ez a csomag még nem él, (ennek ellenére ismerősömhöz már bekötötték) és szerintük Pécsett nincs olyan nevű tér, ahol én 15 éve lakom, s amúgy sem tudnak módosítást végrehajtani, javaslatuk: a telefonos megkeresés.
Telefonon 10-20 perces várakozás után kiderült, hogy nincs szabad ügyintézőjük, de ha megadom a számom visszahívnak, persze nem hívtak (eddig ez 3 nap).
A UPC honlapján pedig nem találtam lehetőséget problémám megoldására, a csomagomat ha jól értelmeztem csak "felfelé" tudom módosítani. Kérésem, ha lehetséges, kérjük meg "SZŐKE KAPITÁNYT" intézze el, és módosítsák "alap"csomagomat, "hazai" csomgra. Ha ez a könnyen beláthatóan bonyolult művelet nem lehetséges, kérem, tájékoztassanak erről és akkor nem raboljuk tovább egymás drága idejét.
Köszönettel: H. T.
Ui.: Az eddigiek alapján, ha a rugalmas ügyintézésükre gondolok, úgy érzem már nem természetes a mosolyom, de ez semmiképpen se vesse vissza önöket igen hatékony munkájuk végzésében, amúgy is eleget téve szlogenjüknek: szórakozást és kalandot hoztak, amúgy unalmas otthonomba."