A rózsaszin fényképezőgép esete a Golden Bloggal

Üzleti blog: talpalva a net útjain, olvasva a meditációkat, hogy a Golden Blog során ki kire és miért szavaz, ha egyáltalán, rendre kemény elutasításról olvashattam az üzleti blogokkal kapcsolatban: ez a típusú blog nem érdekes!

Vajon miért van ez így?

 

gerillamarketingPrimer megközelítésben arra gondolhat a net népe, hogy egy üzleti blogban bizonyára el akarnak adni valamit, nyilván valami nyúlós pólóval találkozunk - kell a fenének az ilyesmi.

Második gondolatként az szikrázhat fel, ha esetleg mégsem pólót árusítanak ott, akkor valószínüleg ismereteket akarnak ránk lőcsölni egy majdani polóvásárlás sikeres végigvitele érdekében, hogy az adásvétel során ne járjunk cudarul.
Ez sem érdekes, mert ilyesmit majd akkor vizslatunk, ha a pólóvásárlás már végképp elodázhatatlan és szükségszerű feladattá lesz.

Nade! Olvastam én már olyan üzletinek mondott blogot is, amelyben az üzletvezető csupán annyit közöl: a fene se hitte volna, hogy a híres világcég legújabb fényképezőgépe rózsaszín kivitelben is kelendő lesz! Pontosan úgy, ahogy azt a gyártó gondolta, s pontosan ellenkezőképpen, mint ahogy ő és a kollégái feltételezték. Sőt, arra gondoltak - írja finoman az üzletvezető -, hogy a világcégnél meghibbant valaki és a termelés, a világot átszövő marketing felelősei - valami érthetetlen okból - szemet hunytak efölött!

Nos, én minden cégvezetőnek előírnám egy üzleti blog vezetését, mert komoly következtetésekhez juthatna a vásárló ebből: jelen esetben például leszűrhetnénk - az őszinteséggel, a tévedések elismerésével, ebben az üzletben, gondunk nem lesz sohasem!

http://www.kamerapecs.hu/blog/2007/04/23/rozsaszinu-sony-fenykepezogep-ki-veszi-meg/sony-center-pecs