Gerillamarketing
Gerillamarketing egyenes adásban - tőlem!
Visszafogottan gazdag környezet, ajándék a résztvevők asztalán, a háttérben előkészítve egy pompás állófogadás kellékei, elegáns öltöny nyakkendővel, előre elkészített dia-sor, nyugodt előadói hangnem, lenyűgöző számsorok…
Hej, barátom, kedves El Lobo - A farkas, most aztán mi lesz? - kérdeztem magamtól! Blogról, partizánmarketingről itt, és ezek után… morfondíroztam tegnap egy előadás küszöbén, amelyet a pécsi Marketing Klub hozott tető alá.
- Hej, kedves Barátaim, hát itt az alkalom, hogy lássuk és halljuk a különbséget a “piacvezető” KONTRA a “követők” specialistája között!
Házigazdánktól e gazdag környezetben ajándékot kaptatatok - én semmit sem hoztam!
Ő nyakkendőt visel - jómagam nem!
Neki előre elkészített vázlata, diasora volt, én puszta kézzel jöttem.
Mert arra kanyarítom majd a szót, amerre menet közben ti akarjátok! Ő nyugodtan beszélt - de körülöttem majd izzik a levegő!…
(Apropos gerillamarketing! Akit érdekel a téma, ne hagyja olvasatlanul Jack Trout és Al Riese könyvét, melynek címe: Marketingháború!)
Elolvasásra ajánlom még a saját gerillamarketinges megközelítésem lenyomatát: