Gerillamarketing

Utolsó kommentek:

Atlasz. 2023.08.03. 08:06:03

Igen, csak ha jól csinálják!

Bejegyzés: Mallorcán magyar a gerillamarketing

Nagyutazó 70 2022.12.04. 00:24:20

Nem csodálkozom, hogy sok ember az olcsóbb ételféleségeket keresi. Hiszen, sok ember bére + a nyugdíjasok többségének igen alacsony a fizetése,ill. nyugdíja. Ez, sajnos a hiánybetegségekéhez fog vezetni.

Bejegyzés: Egyszerűsítés – emberi léptékek

Bognár L · https://bognarstudio.hu/ 2022.09.09. 07:30:31

450.000 katás vállalkozásból mintegy 10% társas vállalkozás (volt). Aki nem képes ilyen méretekben felmérni a társadalmi egyeztetés nélküli, hatalmi kényszer szülte nyomást, annak bürokratikus elemeit, anyagi vonzatait, az ne bújjon négyszáz forintok mögé.
Vagy ha azt teszi, akkor legalább napi költséget számoljon ki, mert az már még nevetségesebb összeget jelentene.
A bejegyzésemhez fűzött második link világosan elmondja, amit te is mondasz a kamarai programokról, amelyekkel sokan élnek, mások pedig nem. De ennek most nincs köze pökhendiséghez, társadalmi alapnormák megsértéséhez, kényszerű változtatásokba kényszerítéshez. Most pedig ez a lényeg.
A második hozzászólásomban felmutattam még néhány költséget, a bejegyzésben a bürokratikus sületlenséget, de erre láthatóan nincs érzékszerved, nálad 1-2 buszjegy áráról van szó, nem társadalmi méretű károkozásról sokféle értelemben!

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

KékFény6 2022.09.09. 07:16:39

@Bognár L: Nincs olyan, hogy "formális igazság". Ezt csak az mondja, aki nem ismeri el, hogy a másiknak van igaza. Cég, mint jogi személy/vállalkozó fizeti a kamarai tagságot. Másik vállalkozás, másik tagság. Pont.
És igaz: Akinek nincs havi 400/800 Ft-ja erre, az ne vállalkozzon. Könyörgöm, ez 1-2 liter üzemanyag, 1-2 buszjegy ára... A kamara számos szolgáltatást nyújt, aminek sokkal több az értéke/drágábban lehetne igénybe venni, mint 400 Ft. Tessék szépen tájékozódni pl. a weboldalukról, mielőtt sok sületlenséget leírunk...

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

Bognár L · https://bognarstudio.hu/ 2022.09.08. 21:03:50

Formálisan igazad lenne, de nincs. A kiindulópont, hogy pl. egy 25 éve működő bt-ben a beltag dolgozik, a család többi tagja nem, és eszük ágában se volna váltani. De a kata miatt váltani ésszerű.
Tehát formálisan igazad van, de a lényeget tekintve a kiindulópont a kényszer. Így fizet a beltag duplán, vagyis ugyanaz az ember, aki dolgozik. A ruha más, de benne az ember ugyanaz.
A havi négyszáz forinttal lehet bagatellizálni. Parragh úr azt mondta egyszer, aki nem tud fizetni ötezret, az ne vállalkozzon. Ez most úgy fest, hogy aki nem tud a kamarának tízezret fizetni, az ne vállalkozzon?
Parragh úr végtelen cinizmusában azt gondolta, néhány perc alatt elintézi a könyvelő a feladatokat.
A miniszterelnök úrnak is vannak príma ötletei: aki nem tudja a számláit fizetni, az keressen többet. Ez a havi négyszáz forintos mondatot ezekre hajaz.

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

KékFény6 2022.09.08. 20:50:54

"Például a családi bt beltagja a katás bt-t megszünteti és egyéni vállalkozóvá válik, hogy a katát átalánydíjas adózásra váltsa, annak tüstént keletkezik egy újabb ötezer forintos kötelező befizetése a kamara felé!"

Ebben semmi furcsa nincs. Kamarai tagsága a jogi személy katás bt-nek volt, nem a beltag magánszemélynek, aki egyéni vállalkozóvá válik. A kettőnek semmi köze egymáshoz, ezért találták ki anno a cégformákat. Egyébként havi kb. 400 Ft-ról beszélgetünk. Nem gondolom, hogy ez bárkit romba döntene, ennél sokkal nagyobb gondok is vannak...

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

Bognár L · https://bognarstudio.hu/ 2022.09.08. 11:00:15

Kedves Arthur! Ali Baba nem tartozott a rablók közé. A történetben egyenesen ez olvasható:
"Ali Baba nemes jellemű és fennkölt gondolkozású ember volt, bőkezű, jószívű és ártatlan kedélyű, mert mindig csak jót gondolt az emberekről."
Tehát Parragh úrral kapcsolatban az Ali Baba hasonlat nem jön össze, Ali Baba nem volt rabló.

Viszont a témánkhoz nagyon is hozzá tartozik még egy-két koki és saller!
A társas vállalkozások egy része a kata miatt egyéni vállalkozásra vált. Kevesen gondolnak rá, de már nem létező szervezetnek nem lehet tulajdona, így nem lehet domain neve, azt 4e + áfáért át kell íratni a negyven rablóéknál (hogy a te hasonlatoddal éljek) másra.
Ugyanígy tárhelyet sem bérelhet a már nem létező cég.
A Googlenál is törölni kell a Google Adsense fiókot, veszni hagyva a szellemi munkáddal addig összeszedett pénzt.

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

arthurthedent 2022.09.07. 22:41:00

"Parragh úr vezette szervezettől"

Ritka nagy rabló ez a Parragh úr, Ali baba csak jelenthet neki. :(

Bejegyzés: A kamara nem hisz a NAV-nak?

tyukoca 2022.07.19. 19:01:47

Bognár et. nagyon okos tippeket ad. De hogy a francba építsek ki én 1 második vezetéket a 90 éves házamban??? Verjek szét mindent, csempét, fürdőszobát? A 25 évvel ezelőtti felújításkor nyilván föl sem merült, amúgy is örültünk, hogy normális (nem vas) csőre futotta. Ja é hogyan lehet megoldani, hogy a "szürke víz" télen ne fagyjon be??? Építsek 1 külön házat a szürke víz tárolójának???
Locsolni van saját kút, mától már legális is.

Bejegyzés: Ársapka a meztelen fenekű polgár kobakján

Rongy Elek 2022.07.19. 16:17:35

A pazarlás alapvetően az indokolatlanul alacsonyan tartott árak miatt van. Továbbá az átgondolatlan tervezéseké. Lakótelepi lakásban lakom, 1982-es építésű. Esélyem sincs a "szürke" víz használatára a WC öblítéséhez, pedig a lakásban az a legnagyobb ivóvíz fogyasztó. (Amióta minden lakásban van vízóra, a korábbi fogyasztás harmada lett a ház vízfogyasztása.) Ami olcsó, vagy ingyen van annak nincs értéke, az hagy fogyjon...

Bejegyzés: Ársapka a meztelen fenekű polgár kobakján

ez a nevem senki 2022.06.15. 17:55:55

le
szalámizták a pa
rizer est

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

Bognár L · https://bognarstudio.hu/ 2022.06.15. 11:27:12

@birkamenet: Egyáltalán nem üdvözlendő, ha egy országban nincs erős ellenzék, amely képes egyfajta egyensúly megteremtésére. Ha nincs ellenzék, kiszolgáltatott az ország népe, még a hívek is.

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

konrada 2022.06.15. 11:22:43

@Kage kyōi:
Aljas, igaz.

...de az is igaz, hogy ők álltak össze azzal, aki szerint: 2Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. .... amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. "

...szóval aki korpa közé keveredik...

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

birkamenet 2022.06.15. 11:22:43

Csak üdvözlendő, hogy ezek az ellenzékiek leszámolnak önnagukkal és a szövetségeseikkel. 12 éve már mást se bizonyitanak, mint hogy se külön, se együtt nem érnek egy rakás sz.art sem, örökös lúzerek.

Csak foglalják a helyet mások elől, ráadásul teljesen adott a gyanú, hogy a vidéki "ellenzéki" kilóra meg van vásárolva.

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

ulpius66 2022.06.12. 21:45:05

Az ellenzéki pártok közötti "leszámolást" én ennyire nem érzékelem....

A pártokon belül természetesen vannak leszámolások.... és lesznek a továbbiakban is!

Két embernek nem lennék a helyében Kamugerinek és MZP-nek!

Na, velük jól le fognak számolni! ..... a gyurcsányi NEM FELEJT!
(SZERINTEM AZ ÉVVÉGÉT EGYIKÜK SEM ÉRI MEG POLGÁRMESTERKÉNT....)

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

Ekrü 2022.06.12. 21:44:34

@Kage kyōi:
A Fidesznek az a dolga ,hogy amit tud az ellenzékről azt a nyilvánosságra hozza.Ahogy az ellenzéknek is pepitába.
Fordítva ülsz a lovon. Nem az a baj, hogy a Fidesz a Jobbik/ellenzék stiklijeit nyilvánosságra hozza,hanem az, hogy ezek a stiklik léteznek.

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

Kage kyōi 2022.06.11. 21:37:33

a fidesznek azért elég nagy szerepe van abban hogy a nagyközönség a legkisebb lepkefingot is tudja a Jobbik belsejéből.
és szalámizták is rendesen. idézem az egyik kommentjüket:
egyszer minden parizer véget ér.
aljas, igaz?

Bejegyzés: Leszámolások az ellenzéki oldalon

evilwolf 2022.05.01. 12:40:58

Én nyilvánosan megjósoltam, pontosabban kijelentettem, hogy
nincs ellenzék,
és a kamu ellenzék feladata a fidesz 2/3 biztosítása.
Így is lett.
Gyurcsány nem volt elég hatékony, mert önös célokra is ténykedett, ezért ráküldték MZP-t.
Az meg gyorsan és biztosan gallyra vágta a kevés esélyt is.
Nem volt nehéz hülyérevenni a népet, ezt bizonygatta folyton Márki a szavazók hülyének nézésével.
Egypártrendszer van, csak sok pártnévvel, hogy elhitessék a néppel és a világgal, hogy itt van választása a népnek, mert többpártrendszer van.
Lóf@xt mama!
Le van osztva, hogy kik mehetnek a parlamentbe.
Akiket a fidesz meg a Gyurcsány odaenged.

Bejegyzés: Az előválasztási pancser-puccs tanulságaiból

parttalan 2022.04.28. 09:22:16

Egyetértek az általad írtakkal MZP-t illetően, ugyanakkor alapvető hiba lenne ámblokk rátolni a felelősséget. A csúnya leszereplést közösen hozták össze - nem vitatva megannyi ostoba megnyilvánulásával a min. elnök-jelölt felelősségét is. Szándékával és híveinek reményével ellentétben Márki-Zay egyáltalán nm hozott, hanem vitt. Mint kiderült, a csalódott fideszes, mint szavazói bázis nem létezik. Összevissza beszélésével, zagyva gondolataival pedig egyetlen bizonytalant sem tudott megszólítani. Az ellenzék pártjaival karöltve két kézzel taszigálta el magától a Fidesz felé nem elkötelezett választókat. Márpedig a baloldali keménymag annyi amennyi - kevés - és ahhoz, hogy az ellenzék választást tudjon nyerni, a nem biztos szavazók tömegeinek megnyerésére lenne szükség. Azzal a politizálással viszont, azzal a retorikával és mondanivalóval, amivel éltek együtt közösen, erre reális esély nem volt. Jogállamisági problémák? Több, mint negyvenezer Covid halott? Infláció, áremelkedések? A magyar a nyugaton elharapódzó őrület ellenére - minden hiányosságával egyetemben - egy jó értelemben vett konzervatív, családszerető nép. Orbán pedig kiválóan ismeri a néplelket, amit még ellenfelei is elismernek. Az ellenzék nagyobb része (DK, Momentum, Párbeszéd) által felvett ultraliberális nyugati woke mentalitással és genderlobbival ennél a népnél nem lehet célba érni. Emellett az egymást váltó Orbán-kormányok képesek voltak juttatni a népnek. Ettől kivörösödik az ellenzékiek feje, de attól még igaz. Aztán a háborús feszültség is hagyományosan a hatalmon lévőket erősíti, ami nálunk is bejött. Ráadásul az ellenzéki triádával szemben a kormány egyáltalán nem kezelte rosszul a háborús helyzetet.

MZP eldönti, mit akar. Jobb lenne, ha kivonulna az országos politikából, mert lejártatta magát, és mára jelentősen megcsappant számú hívein kívül nem látom azt a jelentékeny társadalmi bázist, aki őt még egyszer pajzsra emelhetné. Szóval ha mégis úgy dönt, hogy az ellenzéki térfél meghatározó szereplője kíván maradni, a feladat nem lesz könnyű, ha nem éppen lehetetlen. Amennyiben úgy dönt, marad, gründol egy pártot, aztán majd meglátjuk. Ezt elvileg vásárhelyi polgármesterként is tudná csinálni, ámbár mivel egyéniben még saját városában is kikapott Lázár Jánostól, a helyzete szinte reménytelen. Két év múlva az önkormányzati választásokon - ha nem csinálnak Orbánék addig valami nagy gebaszt - a városában is feladják rá a kenetet, amennyiben marad tovább polgármester.

Bejegyzés: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta

parttalan 2022.04.28. 09:19:30

@body_andras: Még jó, hogy a Párbeszéd, MSZP és a Momentum meghatározó politikusainak nem kellene távoznia. Pláne azoknak a fősodorvonalbeli embereinek, akik tegnap egyéni mandátumot szereztek. A magának végzettséget hazudó Hajnal Miklós vagy a korrupciós ügybe keveredett Cseh Katalin. Szabó Tímeáról már nem is beszélve. Az "akkor is az ellenzék!"- mentalitású fővárosiak megválaszthatták őket, de a kártékonyságuk pártjaik országos támogatottságain és a vidéki egyéni ellenzéki jelölteken csattant.

Gyurcsánynak pedig valóban távoznia kellene.

Bejegyzés: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
süti beállítások módosítása