Gerillamarketing

2015.aug.15.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

L. Simon és a marketing

Csak hétfő estig Több korábbi bejegyzésemben mutattam már be marketing példákat, amelyek inkább elriasztják a vásárlót, mintsem, hogy vásárlásra késztetnék. Az olyan szövegek, szlogenek, mint a készletkisöprés, a boltürítés, a készlettisztító akció révén az áru pejoratív értelmet nyer, raktárosi…

Tovább

Amire nem gondolunk esküvőkor: sofőrszolgálat

Haláli különbség Két esküvő között az lehet a legnagyobb különbség, hogy az egyikre hívnak sofőrszolgálatot, a másikra pedig nem.Az esküvő hallatlanul izgalmas feladatot jelent két család számára is. A szervezők - bármilyen lelkes amatőrök is - minden bizonnyal kihagyják a sofőrszolgálat…

Tovább

Outlet áron ülhetünk ülőgarnitúrára

Mi az outlet lényege? Az outlet áruházak divatját éljük. Nagy ötlet az outlet, hiszen a kifutó típust már hanyatló áron kínálhatják a szerencsés, pontosabban az ügyes, a beszerzési forrást kiismert kereskedők, hogy a még szerencsésebb vásárlók sokezres megtakarítással juthassanak hozzá, mondjuk egy…

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil