Gerillamarketing

2018.jan.21.
Írta: Bognár L 4 komment

Így választják a te blogodat a Googleból az olvasók

Látni és látszani nem csak a közlekedésben, hanem a weben is érdemes. Jól felkészülve online marketingből tudjuk, hogy a peckes tartalom, a kiváló keresőoptimalizálás révén a keresők élvonalába kerülhet a blogunk, a honlapunk. De még ott sem egyedül fog az állni, hanem bizony meg kell küzdenie a…

Tovább

Mesekönyv-e a Pécs Lexikon?

A társadalmi kérdések iránt érdeklődő pécsi polgárnak néhány órával ezelőtt nehéz döntést kellett hoznia. 16,30-ra a Zsolnay Kulturális Központba menjen-e egy előadást meghallgatni és vitázni arról, vagy 17 órára a Művészetek és Irodalom Házába, ahol a Transparency International szervezésében…

Tovább

A Duna TV híradója 2 Ft-ot ér

A Gerillamarketing blog olvasói hozzászokhattak már, hogy a politikai helyzetkép feltérképezése során, a választások eredményeinek előrejelzését célzó felméréseket kiegészítő, azokat árnyaló, szokatlan, de igazolható létjogosultságú politikai marketing megközelítések is szerepet kapnak.

Tovább

A humanizmus, mint nemzetbiztonsági kockázat

A valóság, mint a hír alapja "Napjaink fejlett gazdaságaiban a média befolyását tekintve vetekszik a vallásos meggyőződések régmúlt korokra jellemző poziciójával."Alain De Botton: A hírek 1993 nyarán találkoztam először igazán komoly formában a hír fogalmával. A határon túlra készültünk.…

Tovább

Karácsonyi médiaháború avagy lehet-e egy szakács ellenzéki Magyarországon?

Pécsett médiaháború robbant ki a mára már ismert független Szabad Pécs hírportál és a városi önkormányzati lap, a Pécs Ma között. A casus belli, vagyis a háborús ok, egy P. Horváth Tamás nevű szakács kirúgása, “közös megegyezéssel” minősítés kikényszerítésével.

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil