Gerillamarketing

2019.jún.04.
Írta: Bognár L 1 komment

Képben vagyunk a honlapképekben

alaine-sarokkanape-meretek.jpg

A képnek csakis annyiban lehet helye a honlapon vagy a blogban, amennyiben valamilyen tartalmi többletet nyújt és segít kibontani a honlap cikkének vagy a blogbejegyzésnek a funkcióját.

És mégis mozog a kép

Egy klasszikus honlapot két dologgal biztosan nagyon el lehet rontani. Vagy úgy, hogy tele rakjuk mozgó képpel, hadd mozizzon a jónép, hiszen ez a divat, vagy úgy tehetjük tönkre, hogy egyetlen képet sem adunk segítségül a témában való elmélyüléshez az olvasónak.

Tovább

A rejtőzködő DK-szavazó sikere

valasztas.JPG

Ágikák és politikusok

Igen, a 2019-es EP-választás magyarországi győztese a rejtőzködő, a Demokratikus Koalícióra szavazó polgár, méghozzá kettős értelemben is.
Egyfelől azért, mert máris az ellenzéki oldal vezető erejévé emelte a DK-t, másfelől pedig azért, mert gyakorlatilag előzmény nélkül, mondhatnánk rejtve-lopózva, mintegy gerillaként mért csapást a Fidesz kétharmadára és a se hús, se hal MSZP-re.

Tovább

Az EP-választás kampányhajrájának interneten mérhető eredményei

A Gerillamarketing blog olvasói számára nem ismeretlen megközelítés, hogy felületünkön a politika területéről, így a pártok tevékenységéről, kampányainak állásáról másutt szokatlan szempontokból, az online marketing, a keresőmarketing, a SEO eszközeinek felhasználásával vizsgálódunk.

Tovább

Újságírók: csak ültek és meséltek

ujsagirok.JPG

Újságírók ma

Sanyarú optimizmus jellemezte a tegnap esti rendezvényt, amikor is újságírók meséltek a sajtó ügyes-bajos dolgairól, a sajtószabadság állásáról (fekvéséről?) a Transparency International és a pécsi Reggeli nevű műintézmény szervezésében.
Az estéről szépen beszámolt a Szabad Pécs a "Szeretne még sok jó oknyomozó cikket olvasni? Van egy jó és egy rossz hírünk" címmel, fel sem merül bennem az ismétlés szándéka.

Tovább