Gerillamarketing

2020.aug.28.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

A konkurencia elemzés veszélyei

Marketing feladat, honlap SEO - konkurencia elemzés Mottó: „A versenyparitásos módszer mellett két érvet szoktak felhozni. Az egyik az, hogy a versenytársak kiadásaiban az iparági kollektív bölcsesség fejeződik ki....Semmi okunk azt hinni, hogy a konkurencia jobban tudja, mennyit kell promócióra…

Tovább

Kiegyenesítették Rogers görbéjét

Nézzünk rá Rogers görbéjére  Everett M. Rogers amerikai szociológus híres görbéje az innovációhoz, egy-egy új dologhoz való viszonya, cselekvése alapján sorolja csoportokba az alapvetően hasonlóan viselkedő embereket.Öt különböző csoportba kerül az érintett „halmaz”: újítók (2,5%), korai adoptálók…

Tovább

A helyi találatok súlya a keresőoptimalizálásban

A keresések közel fele helyi keresés Vitathatatlan, hogy a lokális találatoknak, azaz a helyi találatoknak (másként fogalmazva a térképes találatoknak) óriási szerepe van abban, hogy egy vállalkozást, céget, intézményt - akár árut, akár szolgáltatást kínál vagy biztosít - az érdeklődők helyben,…

Tovább

A mesterséges intelligencia fogorvoshoz megy

Az informatika berobbant a fogorvoslásba Képkocka a PlanMaster 3D digitális asszisztens videójából Mottó 1.0: „A betegség felismerése, azonosítása, terápiája, a terápia hatékonyságának ellenőrzése az orvos intelligenciáján múlott, melyet nem támogatott sem egyéni, sem kollektív adatbázis, sem…

Tovább