Gerillamarketing, pozicionálás - és a füllentés

GERILLAMARKETING volna-e az, ha füllentenénk?

Szerintem nem, de amikor nevetségessé teszi magát egy cég a "füllentésével", vagy szakmaibb megközelítésben a rossz, vagy rosszul időzített pozicionálással - akkor már teljesen mindegy, hogy mit gondolunk, akkor gerillamarketing ide, parádés technikai megoldás oda - akkor kacagás van csak, móka, nevetés!

A pozicionálásról épp' a napokban elmélkedtem Lux Erik professzor ÁLOMFEJTŐ blogja kapcsán és gyorsan le is szögezném, nem az ő blogja körül repked itt a szó, nehogy zűrbe keverjem a régi blog-barátot.

Szóval az ő blogja kapcsán elmélkedtem azon, hogy milyen kapcsolatban áll blog és pozicionálás. Leírtam tartalmi és technikai értelemben is: egy blog és az általa képviselt - jelen esetben igen sajátos - szolgáltatás miképpen pozicionálható.

Mint általában, most is mutat az élet, pontosabban a Google találati táblája anti-példát, miképpen ma is.

Ha egy adott szót beütök a keresőbe, mit látok? Magyarország első számú ez meg aza, a legszebb, a legjobb, a legnagyobb, továbbá a legesleg...
Nevetni volna kedvem ekkora idétlenségen, hiszen a tizedik helyen tanyázik a találati táblán ez az ... óriás! :-)

Kedves Gigantikus Gerillamarketing Úr!

Legalább azt tessék kivárni, ha bírja szusszal, hogy ELSŐ legyen a táblán - mert addig, amíg nem az - kinevetjük!

-----

Upgrade, 07.06.06.
Ma 11. az "illető" és a 10. helyen, egy blogommal én tanyázom. Most úgy tűnhet, magamnak "pörköltem oda".
Ebből annyi a tanulság: ami adott pillanatban FIX helynek látszik, az a net természetéből adódóan - ingatag. Sohase adj meg konkrét sorszámot - ütöm-verem folyton a fejembe - és lám, folyvást megszegem! Úgy kell nekem!

***

Elolvasásra ajánlom!
Nagyon is modern gerillamarketing megoldások: 

Ám a pozicionálás előképéről - insight - se feledkezzünk el: insight

Sőt a pozicionálásról egy kanapé-tanulmányban

És az ász: gerillamarketing