Gerillamarketing show

GERILLAMARKETING show

Légy magad gerilla! - írom egy helyütt, de eltűnődtem: a gondolkozásmód, amit a gerillamarketing megkíván, vajon később mennyi kárt okoz?
Például a blogírónak, akinek az esze már csak a "partizánharcokban" megszokott módon jár, tehát kvázi fordítva, mint ahogy a "normális tábornokoké"! :-)

Mert mondjuk tíz vagy még inkább húsz év múlva, amikor már a gyatra emlékezetből kikopik a jelen, hogy estelente mást sem hallunk a tv-ben, mást sem olvasunk a lapokban csak azt: Gyurcsány takarodj! - szóval amikor ez már kikopik a köztudatból és előveszi valaki a blogom, s már eszébe sem jut, hogy csakazértisből, hetykeségből és abból a tudatból eredőn, hogy erre a szövegre - ÉLJEN GYURCSÁNY FERENC! - azért mindenki felkapja a fejét (v.ö. gerillamarketinges gondolkozásmód), szóval mindenélkül csak annyit lát majd az elemző pasas:

- Akkor Gy. F. volt a miniszterelnök, ez a blogger, ez a tahó seggnyaló meg leírta, hogy éljen Gy. F. ! A fungáló miniszterelnöknek, a hatalom vitathatatlan birtokosának odanyalt! Na, szépen vagyunk!

Hát ennyit a gerillamarketing veszélyeiről mára, kedves barátaim! :-)

***

A gerillamarketing eljárásmódjairól:

> Ókori gerillamarketing