Greg és Evetke - a kor Rómeó és Júliája!
Az a vicces, motorok iránt elkötelezett, majdnem katonai egyenruhás egyén, korunk Rómeója - természetesen számítógépes programozással foglalkozik, s "nője", Evetke, szintén a programozás, a marketing és egyéb gyanakvásra okot adó szakterületeken burjánzik!
Ám nem a szép Verona, mi elénk tárul itt, hanem a magyar föld, így aztán a gyilok nem fizikailag történik meg, hanem az OPTEAMUS születése, tesztelése, árusítása körül, határidők, értetlenkedők és apróbb hibák képében.
- Lehet-e blogban terméket eladni? - tette fel magának a kérdést a bohó párocska, s mindannyiunk szerencséjére IGEN-nel válaszoltak, ezzel kivívva szimpátiánkat, s elnyerve a képzeletbeli El Lobo - A farkas marketingdíjat, amely az okos kísérletezőknek jár, a merészeknek, a nevetséges és megcsontosodott szabályokat felrúgóknak, pontosabban...
Ugyanis éppen azoknál van az igazi marketingtudás, akik tudják, hogy a termék élete-sikere a SZTORIBAN is keresendő, mert érzeteket vásárolunk, nem árut, bár az sem baj, ha a termék nagyon jó, mint Greg és Evetke esetében!
Ez utóbbi persze csak feltételezés, (mármint, hogy a termék extra jó) - de annak alapos! Ugyanis ki a bánat merné az arcát, a gondolatait egy vacak áru mellé adni, miképpen a párocskánk?
Sőt, a terméket használó korábbi vásárló is kiáll a cucc mellett, dícséri - ezzel a jövőbe gurít ő is egy ígéretet: - jól fogsz járni te is!
Tehát akár azt is mondhatnám, csupa ismerős marketing-szerszámmal dolgozik a pár, de mégis új az egész, egy termék születése, gondokkal, gondolatokkal, szerelemgyanús momentumokkal, santorini nyaralással pározva - BLOG-ban barátom, BLOG-ban, így kell ezt csinálni!
Nézd meg például ezt a bejegyzésüket, kinyilik majd a zsebedben a marketingbicska - a gyönyörűségtől, s akkor megérted, hogy ahelyett, hogy pénzt csinálnék, miért gerillázok itt ingyen, lelkesedésből, a sohasem látott Rómeó és Júliáért:
http://opteamus.blog.hu/2007/09/19/webmarketingbol_egyes