Gerillamarketing

2017.júl.17.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Keresőoptimalizálási riadó: nemzetközi szavak a keresőben

Keresőoptimalizálás: a honlap láthatósági mellénye Mi másért is működtetnénk honlapot, írnánk blogot, készítenénk videót a webre, minthogy üzenetünket eljuttassuk az információs sztrádán az emberekhez, a cégek, a szervezetek képviselőihez!?Ám aki gyalog, láthatósági mellény nélkül merészkedik az…

Tovább

A FIDESZ és az ellenzék teljesítményrése

A hírek szerint az MSZP árnyékkormányt alakít. Jó ez nekünk? Röviden arról, mi is az a teljesítményrés? A marketingben meghonosodott fogalom szerint egy-egy tevékenységi körnek, szakmának lehet olyan sötét pontja, ha úgy tetszik rése, amely valamilyen javítható hibát tartalmaz, ám az még…

Tovább

A nővérek a bányában dolgoznak

Bányászból nem lesz nővér Amikor a rendszerváltás környékén lakatot tettek a bányák bejáratára és megszűntek másutt is a férfiasnak gondolt kőkemény foglalkozások, az a mondás járta a mindent átképzéssel megoldani akarók bosszantására: bányászból és olvasztárból soha nem lesz nővér!És tényleg nem…

Tovább

Előbb a Bastille, s csak utána öljétek a sajátjaitokat

Három rövid mondat a történelemből   Vigyázó szemetek Párizsra vessétek: a Bastille-tér ma A francia forradalom a Bastille börtön-erőd lerombolásával kezdődött majd később a király, XVI. Lajos lefejezésével folytatódott.A Bastille bevétele után a forradalom erői egymást is öldökölték:…

Tovább

A siker a lábak között dől el

Hol is dől el a siker? Itt az ideje, hogy elgondolkozzunk a média minden ágában, a reklámipar mindenféle megnyilvánulásában naponta belengetett szövegről, amely szerint: a siker fejben dől el.Az ennek a meghatározásnak az igazságtartalmába vetett hitet hagyjuk meg a vajnatimiknek és…

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil