Gerillamarketing

2019.jún.19.
Írta: Bognár L 4 komment

Honlapok 120%-on avagy Einstein, mint munkavállaló

A gerillamarketing és a marketing finomságok A gerillamarketing nem nélkülözheti a marketing tudományának ismeretét. Sőt annak finomságaiból, periférikusnak gondolt részterületeiből is markolhat a siker érdekében. Ilyen szempontból nézzünk rá néhány beszédes példára. Mottó: “A közösségi háló…

Tovább

Képben vagyunk a honlapképekben

A képnek csakis annyiban lehet helye a honlapon vagy a blogban, amennyiben valamilyen tartalmi többletet nyújt és segít kibontani a honlap cikkének vagy a blogbejegyzésnek a funkcióját. És mégis mozog a kép Egy klasszikus honlapot két dologgal biztosan nagyon el lehet rontani. Vagy úgy, hogy tele…

Tovább

A rejtőzködő DK-szavazó sikere

Ágikák és politikusok Igen, a 2019-es EP-választás magyarországi győztese a rejtőzködő, a Demokratikus Koalícióra szavazó polgár, méghozzá kettős értelemben is.Egyfelől azért, mert máris az ellenzéki oldal vezető erejévé emelte a DK-t, másfelől pedig azért, mert gyakorlatilag előzmény nélkül,…

Tovább

Az EP-választás kampányhajrájának interneten mérhető eredményei

A Gerillamarketing blog olvasói számára nem ismeretlen megközelítés, hogy felületünkön a politika területéről, így a pártok tevékenységéről, kampányainak állásáról másutt szokatlan szempontokból, az online marketing, a keresőmarketing, a SEO eszközeinek felhasználásával vizsgálódunk.

Tovább
süti beállítások módosítása