Gerillamarketing

2020.jan.15.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Cross & roll

Az ember bekapcsolja a televíziót, s kattintgatáskor egészen bizonyosan találkozni fog olyan mozgóképekkel, amelyekben kerékpár-zsonglőrök kaszabolják a fák magasában a levegőt, vagy nehezített versenypályán űzik egymást szép port felverve, olykor bukva, bringát és csontot törve.BMX-es rock &…

Tovább
Címkék: sport, bmx, bmx cross

Puzsér odapörkölt a reklámiparnak

„Szilárdan hiszem és vallom, hogy a reklámipar nemcsak fogyasztóellenes, hanem alapvetően kapitalizmusellenes, a marketingkampányok hullámverésében ugyanis nem a termékek és a szolgáltatások ár-érték arányai, hanem azok marketing-költségvetései, a hozzájuk rendelt logók és szlogenek megjelenésének…

Tovább

Atomlétesítmények és marketingháború

Csernobil ma Atomtervek Magyarországon: Paks 2, uránbánya, atomtemető A jövő felé vezető út nem spontán alakul ki, hanem nagyon is tudatos tervezők rajzolják meg a nyomvonalát. Az út tervét persze el is kell fogadtatni, így a tervezők a marketinget hívják segítségül.Pécsett, az…

Tovább

2021-től csak "közel nulla energiaigényű" épületek húzhatók föl

Új követelmény: az energiaigény legalább 25%-át már megújuló energiaforrásból szükséges biztosítani - Az építkezések jövőjével kapcsolatban a legtöbb szó az ÁFA változásairól hallható-olvasható, pedig az energetikáról, az energiafelhasználásról is önteni kéne az ismereteket - mondja Józsa Péter…

Tovább

Humánus-e a humán erőforrás Magyarországon?

Üzleti kedvesség Az online marketing nemzetközi piacán elismert Moz blogjában olvasom Miriam Ellis cikkét (A kedvesség, mint pénznem: mennyire hasznosak a helyi vállalkozások – eredeti címén: Kindness as Currency: How Good Deeds Can Benefit Your Local Business).Az írás az üzleti kedvesség…

Tovább
süti beállítások módosítása