Gerillamarketing

2020.aug.21.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Kiegyenesítették Rogers görbéjét

Nézzünk rá Rogers görbéjére  Everett M. Rogers amerikai szociológus híres görbéje az innovációhoz, egy-egy új dologhoz való viszonya, cselekvése alapján sorolja csoportokba az alapvetően hasonlóan viselkedő embereket.Öt különböző csoportba kerül az érintett „halmaz”: újítók (2,5%), korai adoptálók…

Tovább

A helyi találatok súlya a keresőoptimalizálásban

A keresések közel fele helyi keresés Vitathatatlan, hogy a lokális találatoknak, azaz a helyi találatoknak (másként fogalmazva a térképes találatoknak) óriási szerepe van abban, hogy egy vállalkozást, céget, intézményt - akár árut, akár szolgáltatást kínál vagy biztosít - az érdeklődők helyben,…

Tovább
süti beállítások módosítása