Gerillamarketing

2019.sze.02.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Humánus-e a humán erőforrás Magyarországon?

human-eroforras.jpg

Üzleti kedvesség

Az online marketing nemzetközi piacán elismert Moz blogjában olvasom Miriam Ellis cikkét (A kedvesség, mint pénznem: mennyire hasznosak a helyi vállalkozások – eredeti címén: Kindness as Currency: How Good Deeds Can Benefit Your Local Business).
Az írás az üzleti kedvesség hatásáról, tanulhatóságáról szól, s mélyen elgondolkoztat az egyik példája.
E szerint az egyik munkahelyen megfedték azt a dolgozót, aki szóba állt az idős emberekkel, mivel az öregek, az idős korosztály, még szebben szólva a szépkorúak szívesen beszélgetnek, s így nyilván akadályozzák a gyors munkavégzést.

Tovább

Vesztett csatába indul az LMP

nuklearis-eromu.JPG

Budapestről kell elinduljunk, hogy megértsük, miért is iparkodik Pécsett eleve vesztett csatába az LMP.
Ami persze lehetne a zöld párt saját ügye, saját tragédiája, de Pécsett ez nem az.
És nem csak azért nem, mert kihátráltak a közös ellenzéki – az önkormányzati választásokra létrehozott – koalícióból, saját jelölteket, sőt saját polgármester-jelöltet állítva, hanem azért is, mert a zöld ügyek, köztük a legégetőbb, a bodai atomtemető ügyének képviselete válhat erőtlenné!

Tovább

Társadalmi elkötelezettség nem csak szavakban

hotel-arkadia.JPGKultúra: mesteri képek egy vidéki hotel szobájának falán

Magasröptű hitvallások

Számtalan hitvallást olvasni cégek honlapján, kiadványaiban, még ha nem is mindig hitvallás vagy küldetés a cím, hanem mondjuk csak annyi: Rólunk!
Ha hinni lehet ezeknek a soroknak, akkor a magyarországi cégek, vállalatok rendben tartják tágabb környezetüket, fákkal-virágokkal hintik tele a telephelyük körüli vidéket, súlyos összegekkel támogatják az elesetteket, szinte aranyrudakkal dúcolják alá városukban a kultúrát, parádés módon gondoskodnak dolgozóikról, a mai és a leendő magyar munkaerőről, hogy a sport támogatásáról már ne is beszéljünk. (Pedig az utóbbi, különösen Felcsút irányába, nagyon megy.)

Tovább

Akar Ön munkaerőnek egy magyart?

munkaero-kozvetites.JPG

Az Aarenson Consulting szegmentált választéka a munkaerő közvetítésben

„Az egy főre eső Nobel-díjasok száma Magyarországon a legmagasabb - akar Ön munkaerőnek egy magyart?”
Jegyzeteimben lapozgatok, s látom, 2010 legszellemesebb, legattraktívabb, marketing szempontból a legütősebb mondatának ezt, az angol piacon olvasható, magyar munkaerő közvetítő portál bájtjain található szöveget választottam.
Az akkori mondat gyökeréhez, az Aarenson Consulting fejvadász céghez, annak ügyvezetőjéhez, Bogdanovits Péterhez hajt ma a kíváncsiság:

- Vajon van-e még érdeklődés a brit piacon, sőt tágabban, Nyugat-Európában hazánkfiai, a Nobel-díjasok honfitársai iránt?

Tovább

Hol legyen a linkünk a blog szövegében?

A linkek biztosítják a kapcsolódásunkat a világhoz, utat mutatnak az adott témában való elmélyüléshez, vagyis a több tudáshoz.
Linket nem csak adni, de kapni is jó, hiszen ez növeli a blogunk értékét, erősíti a helyünket a keresőtáblán - említem ezt azért, hogy a keresőoptimalizálás fontos szempontját is figyelembe vegyük.
De hol legyenek a korábbi bejegyzéseinkre illetve a külső forrásokra mutató linkek a szövegünkben?

Tovább