Gerillamarketing

2019.máj.24.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Az EP-választás kampányhajrájának interneten mérhető eredményei

A Gerillamarketing blog olvasói számára nem ismeretlen megközelítés, hogy felületünkön a politika területéről, így a pártok tevékenységéről, kampányainak állásáról másutt szokatlan szempontokból, az online marketing, a keresőmarketing, a SEO eszközeinek felhasználásával vizsgálódunk.

Tovább

Újságírók: csak ültek és meséltek

ujsagirok.JPG

Újságírók ma

Sanyarú optimizmus jellemezte a tegnap esti rendezvényt, amikor is újságírók meséltek a sajtó ügyes-bajos dolgairól, a sajtószabadság állásáról (fekvéséről?) a Transparency International és a pécsi Reggeli nevű műintézmény szervezésében.
Az estéről szépen beszámolt a Szabad Pécs a "Szeretne még sok jó oknyomozó cikket olvasni? Van egy jó és egy rossz hírünk" címmel, fel sem merül bennem az ismétlés szándéka.

Tovább

Kik vágják tönkre Pécs hírnevét?

nuklearis-eromu.JPG

Mohács népe kicsiny piros-fehér-zöld zászlókat lengetve vonul a Duna partján, a kikötőhöz, ahol éppen a Paksról érkezett sugárzó anyagokat rakodják ki, hogy azokat az M60-as autópályán Pécs mellé, a bodai atomtemetőbe szállítsák.
A több ezres lelkes tömeg, sugárzó arcok tengere, időnként Viktor, Viktor felkiáltásokat is hallat, kifejezve örömét, hogy városukon át érkezik Pécs alá az első veszélyes szállítmány.

Tovább

Amikor a fogyasztó olyat kap, hogy na

Autóbérlés népszerűsítése gerillamarketinggel

Olvasom az Ogilvy & Mather igazgatósági tagjának, Miles Youngnak a beszámolóját egy gerillamarketinget sejtető reklámakciójukról. (Ogilvy a reklámról a digitális korban; Kossuth, 2018.)
Párizsi irodájuk egy autókölcsönző megbízását teljesítve néhány parkoló autót titokban elszállított, s hűlt helyükre a felismerhetetlenségig összelapított roncsot helyezett.

autoroncs_1.JPG

Egy kép Miles Young könyvéből: átvert autós az autóját siratja

Tovább