Gerillamarketing

2019.máj.27.
Írta: Bognár L 51 komment

A rejtőzködő DK-szavazó sikere

Ágikák és politikusok Igen, a 2019-es EP-választás magyarországi győztese a rejtőzködő, a Demokratikus Koalícióra szavazó polgár, méghozzá kettős értelemben is.Egyfelől azért, mert máris az ellenzéki oldal vezető erejévé emelte a DK-t, másfelől pedig azért, mert gyakorlatilag előzmény nélkül,…

Tovább

Az EP-választás kampányhajrájának interneten mérhető eredményei

A Gerillamarketing blog olvasói számára nem ismeretlen megközelítés, hogy felületünkön a politika területéről, így a pártok tevékenységéről, kampányainak állásáról másutt szokatlan szempontokból, az online marketing, a keresőmarketing, a SEO eszközeinek felhasználásával vizsgálódunk.

Tovább

Újságírók: csak ültek és meséltek

Újságírók ma Sanyarú optimizmus jellemezte a tegnap esti rendezvényt, amikor is újságírók meséltek a sajtó ügyes-bajos dolgairól, a sajtószabadság állásáról (fekvéséről?) a Transparency International és a pécsi Reggeli nevű műintézmény szervezésében. Az estéről szépen beszámolt a Szabad Pécs a…

Tovább

Kik vágják tönkre Pécs hírnevét?

Mohács népe kicsiny piros-fehér-zöld zászlókat lengetve vonul a Duna partján, a kikötőhöz, ahol éppen a Paksról érkezett sugárzó anyagokat rakodják ki, hogy azokat az M60-as autópályán Pécs mellé, a bodai atomtemetőbe szállítsák. A több ezres lelkes tömeg, sugárzó arcok tengere, időnként Viktor,…

Tovább