Gerillamarketing: a szopatás

Akkora, de akkora kampókat akasztanak olykor gerillamarketing címén az ember hasába... Ilyen kampó a szopatás is.
Többször elmondtam már, hogy az új divat ugyanúgy előnyt ígérve hódit, mint bármi egyéb, amelynek célja az, hogy pénzt keressen rajtunk (a munkánkon) valaki.

Tehát a friss módi: összehozol egy blogot és az RSS csatornán át belebütykölöd mások posztjait. Emellé hirdetéseket teszel - és máris tiéd a világ, hiszen munka nélkül (egyszeri beállító munkával) egy gyakran frissülő, a keresőkben előkelő helyre futó, önmagától pénzt termelő webegységre tettél szert.

Ha az így "leszopott" valamely blog tulajdonosa mérgelődne nálad emiatt, akkor mondd azt: fizesd ki, hogy eddig csak úgy, ingyen küldtük hozzád a látogatókat!
Na, ez a szopatás, a kampó módszere! Az ingyen küldött látogató fogalmába rejtve.

Hidd el, pont a fordítottja az igaz - a saját potenciális látogatóidat szedik el (mert a sok összelopott blogbejegyzés ereje még a saját blogodat is megelőzi majd a saját bejegyzésed címével a keresőkben). És még keresnek is rajtad, az odatett hirdetések révén :-))

Nos, akkor ki, kit szopat itt?

***

Más, (igazi) gerillamarketing módszerek linkjei:

Gerillamarketing

Ókori gerillamarketing:

Ókori BUZZ gerillamarketing 

Ókori gerillamarketing (2) - a vakcsoport 

Ókori gerillamarketing (3) - a meglepetés ereje 

Ókori gerillamarketing (4) - az információs befolyásolás 

Ókori gerillamarketing (5) - a dominancia meghökkentő közvetítése 

Gerillamarketing: gerillák a gyakorlatban