A rejtett gerillamarketing

Ha csupán annyit tudnék, amennyit a külföldi szakirodalom lelkes fordításából közzétesznek a műpartizánok, aligha állnék ott, ahol állok. Olykor a saját magam által kimunkált eszközöket is bevetem, mint például amilyen a rejtett gerillamarketing!

Eddig például seholsem olvastam a módszerről, amely abból a felismerésből ered, hogy a hivatásos újságírók "témakeresés" ürügyén témát csippentenek a blogokból, s ha tudatosan visszájára fordítjuk a folyamatot, az bizony gerillamarketing.

Ezt hogyan értem? Nos, például úgy, ha én akarom, hogy "rá-témakeressenek" egy általam fontosnak gondolt dologra - magyarán, hogy az írott vagy az elektronikus sajtóban is szó essék a témáról - akkor azt is el tudom érni!
Rávezetéssel, házhoz szállítással (lapnál működtetett blog), az adott lap újságíróinak keresési szokásait kutatva elért eredményekre támaszkodva!