Az ellenvélemények fontosságáról
A gerillamarketing netes változatában - sokan nem is gondolnák -, igen jelentős szerepe van az ellenvéleményeknek.
Ehhez persze az kell, hogy a webhely interaktív legyen, tipikus közzétételi formánk tehát a blog, a web2.0., méghozzá a közösségi terekbe ágyazottan.
Egy-egy bejegyzés sikerét, látogatottságát nagy mértékben megnöveli az izgalmas vita. Ezért aztán a bejegyzés után kapott azonnali ellenvélemény aranyat ér!
Egy olyan bejegyzés, amelyre csak bólintani lehet - aligha vonzza a látogatókat.
Ám a gerilla nem csak bejegyzéseket tesz közzé, nem csak a maga webhelyén forgatja a szót, hanem maga is vándora a webnek, mások blogjait is figyelemmel kíséri.
Akarod-e, hogy ellenérdekű fél bejegyzését támogasd? Ez nem nagyon valószínű, éppen ezért linket ellenfélnek legföljebb taktikai okokból adsz, nem ajándékozod meg az ellenvéleményeddel sem (legföljebb csak fontos okból teszed meg ezt a szívességet neki.)
Ha mindebből azt szűrnéd le, hogy mindez csak a harcos gerillabloggerre jellemző - tévedsz!
A fehérgalléros urak ugyanezt teszik! Sőt, ők az igazi gerillamarketing képviselői - csak olykor maguk sem tudnak róla!
------------
Upgrade:
Ráadásul az ellenvéleményből - akár jóindulatú, akár rosszindulatú megnyilvánulás, sokat profitálhatunk.
Ne azt nézd - ki mondja, hanem azt, hogy mit! Gondold végig!
Ha egy találó ellenvélemény úgy ér, mint a "láblövés", elemezd ki, s tanulj belőle. Mert így kerülheted el a "szívlövést"! :-)