Gerillamarketing - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://gerillamarketing.blog.hu/2023/08/02/mallorcan_magyar_a_gerillamarketing/full_commentlist/1#c42154509
Válasz erre: Mallorcán magyar a gerillamarketing
2023-08-03T08:06:03+02:00
2023-08-03T08:06:03+02:00
Atlasz.
http://blog.hu/user/1083394
Igen, csak ha jól csinálják!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/11/29/egyszerusites_emberi_leptekek/full_commentlist/1#c41689162
Válasz erre: Egyszerűsítés – emberi léptékek
2022-12-04T00:24:20+01:00
2022-12-04T00:24:20+01:00
Nagyutazó 70
http://blog.hu/user/1142614
Nem csodálkozom, hogy sok ember az olcsóbb ételféleségeket keresi. Hiszen, sok ember bére + a nyugdíjasok többségének igen alacsony a fizetése,ill. nyugdíja. Ez, sajnos a hiánybetegségekéhez fog vezetni.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41558233
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-09T07:30:31+02:00
2022-09-09T07:30:31+02:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
450.000 katás vállalkozásból mintegy 10% társas vállalkozás (volt). Aki nem képes ilyen méretekben felmérni a társadalmi egyeztetés nélküli, hatalmi kényszer szülte nyomást, annak bürokratikus elemeit, anyagi vonzatait, az ne bújjon négyszáz forintok mögé.<br />
Vagy ha azt teszi, akkor legalább napi költséget számoljon ki, mert az már még nevetségesebb összeget jelentene.<br />
A bejegyzésemhez fűzött második link világosan elmondja, amit te is mondasz a kamarai programokról, amelyekkel sokan élnek, mások pedig nem. De ennek most nincs köze pökhendiséghez, társadalmi alapnormák megsértéséhez, kényszerű változtatásokba kényszerítéshez. Most pedig ez a lényeg.<br />
A második hozzászólásomban felmutattam még néhány költséget, a bejegyzésben a bürokratikus sületlenséget, de erre láthatóan nincs érzékszerved, nálad 1-2 buszjegy áráról van szó, nem társadalmi méretű károkozásról sokféle értelemben!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41558185
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-09T07:16:39+02:00
2022-09-09T07:16:39+02:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak?full_commentlist=1#c41558029" class="reply_nick_327611" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41558029 );">@Bognár L</a>: Nincs olyan, hogy "formális igazság". Ezt csak az mondja, aki nem ismeri el, hogy a másiknak van igaza. Cég, mint jogi személy/vállalkozó fizeti a kamarai tagságot. Másik vállalkozás, másik tagság. Pont.<br />
És igaz: Akinek nincs havi 400/800 Ft-ja erre, az ne vállalkozzon. Könyörgöm, ez 1-2 liter üzemanyag, 1-2 buszjegy ára... A kamara számos szolgáltatást nyújt, aminek sokkal több az értéke/drágábban lehetne igénybe venni, mint 400 Ft. Tessék szépen tájékozódni pl. a weboldalukról, mielőtt sok sületlenséget leírunk...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41558029
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-08T21:03:50+02:00
2022-09-08T21:03:50+02:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
Formálisan igazad lenne, de nincs. A kiindulópont, hogy pl. egy 25 éve működő bt-ben a beltag dolgozik, a család többi tagja nem, és eszük ágában se volna váltani. De a kata miatt váltani ésszerű. <br />
Tehát formálisan igazad van, de a lényeget tekintve a kiindulópont a kényszer. Így fizet a beltag duplán, vagyis ugyanaz az ember, aki dolgozik. A ruha más, de benne az ember ugyanaz.<br />
A havi négyszáz forinttal lehet bagatellizálni. Parragh úr azt mondta egyszer, aki nem tud fizetni ötezret, az ne vállalkozzon. Ez most úgy fest, hogy aki nem tud a kamarának tízezret fizetni, az ne vállalkozzon?<br />
Parragh úr végtelen cinizmusában azt gondolta, néhány perc alatt elintézi a könyvelő a feladatokat. <br />
A miniszterelnök úrnak is vannak príma ötletei: aki nem tudja a számláit fizetni, az keressen többet. Ez a havi négyszáz forintos mondatot ezekre hajaz.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41557899
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-08T20:50:54+02:00
2022-09-08T20:50:54+02:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
"Például a családi bt beltagja a katás bt-t megszünteti és egyéni vállalkozóvá válik, hogy a katát átalánydíjas adózásra váltsa, annak tüstént keletkezik egy újabb ötezer forintos kötelező befizetése a kamara felé!"<br />
<br />
Ebben semmi furcsa nincs. Kamarai tagsága a jogi személy katás bt-nek volt, nem a beltag magánszemélynek, aki egyéni vállalkozóvá válik. A kettőnek semmi köze egymáshoz, ezért találták ki anno a cégformákat. Egyébként havi kb. 400 Ft-ról beszélgetünk. Nem gondolom, hogy ez bárkit romba döntene, ennél sokkal nagyobb gondok is vannak...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41557321
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-08T11:00:15+02:00
2022-09-08T11:00:15+02:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
Kedves Arthur! Ali Baba nem tartozott a rablók közé. A történetben egyenesen ez olvasható:<br />
"Ali Baba nemes jellemű és fennkölt gondolkozású ember volt, bőkezű, jószívű és ártatlan kedélyű, mert mindig csak jót gondolt az emberekről."<br />
Tehát Parragh úrral kapcsolatban az Ali Baba hasonlat nem jön össze, Ali Baba nem volt rabló.<br />
<br />
Viszont a témánkhoz nagyon is hozzá tartozik még egy-két koki és saller!<br />
A társas vállalkozások egy része a kata miatt egyéni vállalkozásra vált. Kevesen gondolnak rá, de már nem létező szervezetnek nem lehet tulajdona, így nem lehet domain neve, azt 4e + áfáért át kell íratni a negyven rablóéknál (hogy a te hasonlatoddal éljek) másra.<br />
Ugyanígy tárhelyet sem bérelhet a már nem létező cég.<br />
A Googlenál is törölni kell a Google Adsense fiókot, veszni hagyva a szellemi munkáddal addig összeszedett pénzt.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/09/06/a_kamara_nem_hisz_a_nav-nak/full_commentlist/1#c41556791
Válasz erre: A kamara nem hisz a NAV-nak?
2022-09-07T22:41:00+02:00
2022-09-07T22:41:00+02:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
"Parragh úr vezette szervezettől"<br />
<br />
Ritka nagy rabló ez a Parragh úr, Ali baba csak jelenthet neki. :(
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/07/16/arsapka_a_meztelen_feneku_polgar_kobakjan/full_commentlist/1#c41488087
Válasz erre: Ársapka a meztelen fenekű polgár kobakján
2022-07-19T19:01:47+02:00
2022-07-19T19:01:47+02:00
tyukoca
http://blog.hu/user/849768
Bognár et. nagyon okos tippeket ad. De hogy a francba építsek ki én 1 második vezetéket a 90 éves házamban??? Verjek szét mindent, csempét, fürdőszobát? A 25 évvel ezelőtti felújításkor nyilván föl sem merült, amúgy is örültünk, hogy normális (nem vas) csőre futotta. Ja é hogyan lehet megoldani, hogy a "szürke víz" télen ne fagyjon be??? Építsek 1 külön házat a szürke víz tárolójának???<br />
Locsolni van saját kút, mától már legális is.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/07/16/arsapka_a_meztelen_feneku_polgar_kobakjan/full_commentlist/1#c41488057
Válasz erre: Ársapka a meztelen fenekű polgár kobakján
2022-07-19T16:17:35+02:00
2022-07-19T16:17:35+02:00
Rongy Elek
http://blog.hu/user/263675
A pazarlás alapvetően az indokolatlanul alacsonyan tartott árak miatt van. Továbbá az átgondolatlan tervezéseké. Lakótelepi lakásban lakom, 1982-es építésű. Esélyem sincs a "szürke" víz használatára a WC öblítéséhez, pedig a lakásban az a legnagyobb ivóvíz fogyasztó. (Amióta minden lakásban van vízóra, a korábbi fogyasztás harmada lett a ház vízfogyasztása.) Ami olcsó, vagy ingyen van annak nincs értéke, az hagy fogyjon...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41449205
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-15T17:55:55+02:00
2022-06-15T17:55:55+02:00
ez a nevem senki
http://blog.hu/user/1597500
le<br />
szalámizták a pa<br />
rizer est
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41448837
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-15T11:27:12+02:00
2022-06-15T11:27:12+02:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon?full_commentlist=1#c41446389" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41446389 );">@birkamenet</a>: Egyáltalán nem üdvözlendő, ha egy országban nincs erős ellenzék, amely képes egyfajta egyensúly megteremtésére. Ha nincs ellenzék, kiszolgáltatott az ország népe, még a hívek is.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41448681
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-15T11:22:43+02:00
2022-06-15T11:22:43+02:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon?full_commentlist=1#c41445037" class="reply_nick_1310585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41445037 );">@Kage kyōi</a>: <br />
Aljas, igaz.<br />
<br />
...de az is igaz, hogy ők álltak össze azzal, aki szerint: 2Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. .... amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. "<br />
<br />
...szóval aki korpa közé keveredik...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41446389
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-15T11:22:43+02:00
2022-06-15T11:22:43+02:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
Csak üdvözlendő, hogy ezek az ellenzékiek leszámolnak önnagukkal és a szövetségeseikkel. 12 éve már mást se bizonyitanak, mint hogy se külön, se együtt nem érnek egy rakás sz.art sem, örökös lúzerek. <br />
<br />
Csak foglalják a helyet mások elől, ráadásul teljesen adott a gyanú, hogy a vidéki "ellenzéki" kilóra meg van vásárolva.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41446025
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-12T21:45:05+02:00
2022-06-12T21:45:05+02:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
Az ellenzéki pártok közötti "leszámolást" én ennyire nem érzékelem....<br />
<br />
A pártokon belül természetesen vannak leszámolások.... és lesznek a továbbiakban is!<br />
<br />
Két embernek nem lennék a helyében Kamugerinek és MZP-nek!<br />
<br />
Na, velük jól le fognak számolni! ..... a gyurcsányi NEM FELEJT!<br />
(SZERINTEM AZ ÉVVÉGÉT EGYIKÜK SEM ÉRI MEG POLGÁRMESTERKÉNT....)
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41445971
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-12T21:44:34+02:00
2022-06-12T21:44:34+02:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon?full_commentlist=1#c41445037" class="reply_nick_1310585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41445037 );">@Kage kyōi</a>: <br />
A Fidesznek az a dolga ,hogy amit tud az ellenzékről azt a nyilvánosságra hozza.Ahogy az ellenzéknek is pepitába.<br />
Fordítva ülsz a lovon. Nem az a baj, hogy a Fidesz a Jobbik/ellenzék stiklijeit nyilvánosságra hozza,hanem az, hogy ezek a stiklik léteznek.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/06/11/leszamolasok_az_ellenzeki_oldalon/full_commentlist/1#c41445037
Válasz erre: Leszámolások az ellenzéki oldalon
2022-06-11T21:37:33+02:00
2022-06-11T21:37:33+02:00
Kage kyōi
http://blog.hu/user/1310585
a fidesznek azért elég nagy szerepe van abban hogy a nagyközönség a legkisebb lepkefingot is tudja a Jobbik belsejéből. <br />
és szalámizták is rendesen. idézem az egyik kommentjüket: <br />
egyszer minden parizer véget ér.<br />
aljas, igaz?
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/27/az_elovalasztasi_pancser-puccs_tanulsagaibol/full_commentlist/1#c41379453
Válasz erre: Az előválasztási pancser-puccs tanulságaiból
2022-05-01T12:40:58+02:00
2022-05-01T12:40:58+02:00
evilwolf
http://blog.hu/user/126874
Én nyilvánosan megjósoltam, pontosabban kijelentettem, hogy <br />
nincs ellenzék,<br />
és a kamu ellenzék feladata a fidesz 2/3 biztosítása.<br />
Így is lett. <br />
Gyurcsány nem volt elég hatékony, mert önös célokra is ténykedett, ezért ráküldték MZP-t. <br />
Az meg gyorsan és biztosan gallyra vágta a kevés esélyt is. <br />
Nem volt nehéz hülyérevenni a népet, ezt bizonygatta folyton Márki a szavazók hülyének nézésével.<br />
Egypártrendszer van, csak sok pártnévvel, hogy elhitessék a néppel és a világgal, hogy itt van választása a népnek, mert többpártrendszer van.<br />
Lóf@xt mama!<br />
Le van osztva, hogy kik mehetnek a parlamentbe. <br />
Akiket a fidesz meg a Gyurcsány odaenged.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41328069
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-28T09:22:16+02:00
2022-04-28T09:22:16+02:00
parttalan
http://blog.hu/user/134509
Egyetértek az általad írtakkal MZP-t illetően, ugyanakkor alapvető hiba lenne ámblokk rátolni a felelősséget. A csúnya leszereplést közösen hozták össze - nem vitatva megannyi ostoba megnyilvánulásával a min. elnök-jelölt felelősségét is. Szándékával és híveinek reményével ellentétben Márki-Zay egyáltalán nm hozott, hanem vitt. Mint kiderült, a csalódott fideszes, mint szavazói bázis nem létezik. Összevissza beszélésével, zagyva gondolataival pedig egyetlen bizonytalant sem tudott megszólítani. Az ellenzék pártjaival karöltve két kézzel taszigálta el magától a Fidesz felé nem elkötelezett választókat. Márpedig a baloldali keménymag annyi amennyi - kevés - és ahhoz, hogy az ellenzék választást tudjon nyerni, a nem biztos szavazók tömegeinek megnyerésére lenne szükség. Azzal a politizálással viszont, azzal a retorikával és mondanivalóval, amivel éltek együtt közösen, erre reális esély nem volt. Jogállamisági problémák? Több, mint negyvenezer Covid halott? Infláció, áremelkedések? A magyar a nyugaton elharapódzó őrület ellenére - minden hiányosságával egyetemben - egy jó értelemben vett konzervatív, családszerető nép. Orbán pedig kiválóan ismeri a néplelket, amit még ellenfelei is elismernek. Az ellenzék nagyobb része (DK, Momentum, Párbeszéd) által felvett ultraliberális nyugati woke mentalitással és genderlobbival ennél a népnél nem lehet célba érni. Emellett az egymást váltó Orbán-kormányok képesek voltak juttatni a népnek. Ettől kivörösödik az ellenzékiek feje, de attól még igaz. Aztán a háborús feszültség is hagyományosan a hatalmon lévőket erősíti, ami nálunk is bejött. Ráadásul az ellenzéki triádával szemben a kormány egyáltalán nem kezelte rosszul a háborús helyzetet. <br />
<br />
MZP eldönti, mit akar. Jobb lenne, ha kivonulna az országos politikából, mert lejártatta magát, és mára jelentősen megcsappant számú hívein kívül nem látom azt a jelentékeny társadalmi bázist, aki őt még egyszer pajzsra emelhetné. Szóval ha mégis úgy dönt, hogy az ellenzéki térfél meghatározó szereplője kíván maradni, a feladat nem lesz könnyű, ha nem éppen lehetetlen. Amennyiben úgy dönt, marad, gründol egy pártot, aztán majd meglátjuk. Ezt elvileg vásárhelyi polgármesterként is tudná csinálni, ámbár mivel egyéniben még saját városában is kikapott Lázár Jánostól, a helyzete szinte reménytelen. Két év múlva az önkormányzati választásokon - ha nem csinálnak Orbánék addig valami nagy gebaszt - a városában is feladják rá a kenetet, amennyiben marad tovább polgármester.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41328101
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-28T09:19:30+02:00
2022-04-28T09:19:30+02:00
parttalan
http://blog.hu/user/134509
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota?full_commentlist=1#c41327387" class="reply_nick_764308" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41327387 );">@body_andras</a>: Még jó, hogy a Párbeszéd, MSZP és a Momentum meghatározó politikusainak nem kellene távoznia. Pláne azoknak a fősodorvonalbeli embereinek, akik tegnap egyéni mandátumot szereztek. A magának végzettséget hazudó Hajnal Miklós vagy a korrupciós ügybe keveredett Cseh Katalin. Szabó Tímeáról már nem is beszélve. Az "akkor is az ellenzék!"- mentalitású fővárosiak megválaszthatták őket, de a kártékonyságuk pártjaik országos támogatottságain és a vidéki egyéni ellenzéki jelölteken csattant. <br />
<br />
Gyurcsánynak pedig valóban távoznia kellene.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/27/az_elovalasztasi_pancser-puccs_tanulsagaibol/full_commentlist/1#c41373767
Válasz erre: Az előválasztási pancser-puccs tanulságaiból
2022-04-28T09:18:50+02:00
2022-04-28T09:18:50+02:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
muhahahahahahha, mzp :D
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41328021
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T18:20:07+02:00
2022-04-04T18:20:07+02:00
pragmatika2
http://blog.hu/user/1036446
A Fidesz jól választotta meg a kommunikációját. (Csökkent a fölényünk, mindenki aki velünk van, menjen el szavazni.)<br />
Míg az összefosásnál ment a hülye duma, hogy "akár nyerhetünk is". Amivel persze sokkal több szavazatot nem tudtak behúzni, a jobboldali szavazók viszont aktívabbak lettek.<br />
<br />
De mit is várunk egy olyan formációtól, amely egymással élesen szemben álló politikai csoportosulásokat akar egyesíteni ?
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41327387
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T15:07:07+02:00
2022-04-04T15:07:07+02:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
Ilyen pofára esés után, még mindig azt hajtogatni, hogy "nemszabad gyurcsányozni", meg "nem engedhetünk külsősöket szent köreinkbe", meg egyáltalán a feltételezés, hogy valaki a pofáját fogja be amíg nem a mi kottánkból énekel... Na ez igazán felháborító. Hogy nem sül le a bőr arról a bizonyos felületről.<br />
Minden kifogás egész jól működne ha most 109:90-re nyert volna a Fidesz. De ez, bakker, minden idők legnagyobb veresége. Nemcsak a mandátumok számát illetően. 2.8 millió ember kézenfogva szaladt a fülkébe leszavazni szemrebbenés nélkül Putyinra, Mészárosra, még sorolhatnám mennyi szörnyűségre. Mert ez nekik jobban tetszik mint az összefogott ellenzék.<br />
Igenis menjen most már a picsába Gyurcsány.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41327163
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T15:07:07+02:00
2022-04-04T15:07:07+02:00
chrisred
http://blog.hu/user/257802
Nagyjából így van. Márky-Zay az ellenzék gyurcsányellenes részének protest szavazataival lett miniszterelnök-jelölt. Ezek után lényegében képviselte az őt megválasztók akaratát, ami azt jelentette, hogy egyszerre kampányolt Orbán és Gyurcsány ellen. Egy ilyen alapállásból meg legfeljebb Budapesten lehet eredményt elérni.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326871
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:59:25+02:00
2022-04-04T13:59:25+02:00
inebhedj - szerintem
http://blog.hu/user/436916
Hm...<br />
<br />
Vagy mert az ellenzék az összefogással (pedig évekkel ezelőtt figyelmeztettek elemzők, hogy ez kétélű fegyver, és valószínűbb a bukás, mint akár a szinten maradás), (saját maga által nagyon sikeresnek ítélt, valójában meg már valós időben is vérciki és trash) előválasztással (ami vagy egy évvel korábban kellett volna megrendezni, de inkább egyáltalán nem, teljesen fölösleges volt, illetve kifejezetten káros), meg a programtalan, és még reaktívnak is átgondolatlan, lassú kampánnyal nem hogy szerzett volna, de vesztett szavazókat. (Az ellenzék programjából gondolom nagyon rafinált politikai számításokra alapozva teljesen kimaradt a fideszes homofóbia elleni fellépés, de ezt a feladatot elvégezték a népszavazástól távolmaradók az ellenzék helyett, igazán nincs mit.)<br />
<br />
És persze most is külső erők a felelősek (a Fidesz torzította a szabályokat, mintha előtte jobbak lettek voltak, a Fidesz kezében van a média, mindkettő hazudik, stb), továbbá azok, akik nem mentek el szavazni, és nem az ellenzék (aki 16 éve alatt még csak politikai személyiségeket sem tudott kitermelni, vagy ha párat mégis, mint mondjuk Schiffer vagy Vona, igyekeztek őket minél gyorsabban kiebrudalni a dologból), pedig:<br />
<br />
1. az összes szavazásra jogosult 37 %-a baloldali és Fidesz hívő (kb. vakhitű)<br />
<br />
2. az összes szavazásra jogosult 23 %-a baloldali, és az Összefogás valamelyik pártjának a hÍve (kb szintén vakhitű)<br />
<br />
2. kb. 8,5 % valamelyik egyéb párt (vak)híve vagy a választási rendszerben hisz, viszont az első két pontban felsorolt baloldali pártokat nem kedveli.<br />
<br />
4. És van 31,5 %, akit senki nem akar elérni (feltehetően ennek többsége is baloldali, de ez egy heterogén kör, vannak éretten gondolkodó, tudatos távolmaradók, és olyanok, akik nem is értik, nem is érdekli őket a dolog - és egyébként az ő távolmaradásuk követendő lenne a hasonló alapokra építkező, de szavazgatni mégis eljárók számára)<br />
<br />
Ennyi az egész<br />
<br />
De már vagy 16 éve ennyi.<br />
<br />
Hogy mit tehetne ez az ellenzék? Azt, amit 4 éve is kellett volna, mondjuk egy közös nemzetközi sajtótájékoztatót rendezni, és bejelenteni, hogy az Összefogás minden parlamenti képviselője azonnal kilép a pártjából és kéri felvételét a Fideszbe (és persze ezt meg is tenni). Ez szülhetne egy új helyzetet.<br />
<br />
De még jobb lenne kombinálni ezt azzal, hogy a regnáló ellenzék mint olyan, eltűnik. A baloldalon van elég tartalék, a hazai politikai élet szereplői szinte kivétel nélkül baloldaliak, egy alaposan felépített baloldali ellenzéki párt akár a baloldali (regnáló) kormánytól is igazolhat le embereket.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41327029
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:56:22+02:00
2022-04-04T13:56:22+02:00
Iván Gábor IGe
http://blog.hu/user/730061
Aki nem jár szavazni, az csalódni sem tud. Nem csalódtam tehát.<br />
<br />
Az egész nem olyan bonyolult dolog. <br />
<br />
1. Az emberek pszichovírusokkal megfertőzhetőek ... aztán már zombik lesznek. <br />
<br />
2. A jog és a politika is áltudomány.... ezért nem az erkölcs és a logika benne az irányadó.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41327021
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:56:22+02:00
2022-04-04T13:56:22+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
MZP nem értette meg, nem véletlenül Gyurcsány a legnépszerűbb ballib politikus.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326861
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:56:22+02:00
2022-04-04T13:56:22+02:00
ben2
http://blog.hu/user/5437
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota?full_commentlist=1#c41326377" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41326377 );">@midnight coder</a>: <br />
<br />
Sokszor leírtam már, hogy Gyurcsány és a DK az a baloldalon, ami Torgyán és a kisgazdák voltak a jobboldalon.<br />
Orbánnak is meg kellett küzdenie egy vállalhatatlan szektával és a se velük, se nélkülük dilemmával, csak neki sikerült.<br />
<br />
Az ellenzéknek minimum négy dolgot kellene megtanulnia:<br />
<br />
1. Érdemi mondanivaló nélkül, csak hangulatkeltéssel és szimbolikus ügyekre épített narratívákkal nem lehet sikeresen politizálni. Külföldi segítséggel sem. Hiába tartanak fenn konstans kampányállapotot évtizedeken keresztül (tapasztalt bárki érdemi különbséget az ellenzék megnyilvánulásaiban a kampány hivatalos startja előtt és után?), ha ugyanazt cselekszik, akkor mindig ugyanaz lesz az eredménye.<br />
<br />
2. Az érdemi mondanivaló (ha van) nem mehet szembe a választók döntő többségének akaratával. SZDSZ-es, neoliberális társadalomformáló agyrémekkel a többségi társadalom ellenében a legjobb esetben is csak belvárosi körzeteket lehet nyerni, választást nem. Orbán sikeresen triggerelte a nyugati ballib médiaelitet a szimbolikus kérdésekre adott szélsőjobbos (szimbolikus) megoldásaival, de közben a gyakorlati kérdésekben megmaradt a kemény pragmatizmus szintjén. Na ez az, ami az ellenzéknek sosem sikerült. Minden egyes Orbán által odadobott gumicsontra rávetették magukat, mert fontosabb volt számukra egy New York Times buksi simogatás, mint az, hogy mit akarnak a választóik. Egyedül Schiffer próbált meg a valós kérdésekre fókuszálni, ki is törték a nyakát.<br />
<br />
3. Le kell nyelni a DK-val való szakítással járó szavazatveszteséget. Jól látható a Fidesz eredményein, hogy a megfelelő társadalmi támogatás bőven fedezi a matematikai szavazatveszteségeket. Sőt, minél erősebb a támogató trend, annál kisebb a veszteség, mert nem csak a másik oldaltól, hanem a saját oldali riválisoktól is szavazatokat von el.<br />
<br />
4. Az ellenzéki értelmiségnek ki kell állnia végre valamely progresszív politikai erő mellett. Egységesen, támogatólag és nem követelőzően, a kézi vezérlés igényével. A jobboldalon már 1996-ban létrejött ez a támogatás a Fidesz mögött és Orbán azóta is erre támaszkodik. Ehhez képest az ellenzéki oldalon vagy volt elvtársi alapú szívességtételek (kerekítsetek légyszi felfelé egy kicsit a kutatásokon, mert nyakunkon az előválasztás), vagy komoly veszteségeket okozó ideológiai bozótharc folyik. Így hiába bukkannak fel kezdetben sikeresnek tűnő formációk (LMP, Milla, Momentum), azokból vagy mini SZDSZ lesz (értsd: elfogadják a liberális értelmiségi kézi vezérléssel járó mikropárti létet), vagy kicsinálják őket.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326581
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:56:22+02:00
2022-04-04T13:56:22+02:00
Cpt. Flint
http://blog.hu/user/2180
Érzésem szerint az önkormányzati botrányok (és itt nem is a városháza-eladási ügyre gondolok, hanem egyes kerületi balhékra) is jelentősen megingatták az ellenzék kormányképességébe és tisztességébe vetett bizalmat.<br />
Ezt nem csakMárki-Zay miatt bukta az ellenzék. Természetes, hogy az ellenzék lecserélésének szándékát a jelenlegi ellenzéki vezetés és holdudvar nem támogatja, de "a zemberek" zöme már nem bízik bennük. Ezt mutatja a választás elsősorban, Márki-Zay nélkül sem lett volna szerintem sokkal jobb az eredmény. Sajnos tehetséges, elszánt, tisztességes új generáció sehol nem látható.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326573
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T13:56:22+02:00
2022-04-04T13:56:22+02:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
Szó szerint, és egészen pontosan így.<br />
<br />
Két dolgot tennék hozzá: már Márki-Zay korai megnyilvánulásai is jelezték, hogy gond van, nekem ugyanis túl sok volt az öntömjénezésből, meg a bigottságot sem viselem különösen jól.<br />
<br />
A másik viszont az, hogy Márki-Zay egy megállíthatatlan eladó, aki addig rágja a kliens idegeit, míg inkább rábólint, csak hogy menekülhessen, lásd Karácsony.<br />
Eleve egy kontrollmániás személyiség, aki senkire nem hallgat, képtelen akceptálni, ha valami nem úgy történik, ahogy ő akarja. <br />
Szóval vannak gondok ezen a téren is.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326377
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T10:42:29+02:00
2022-04-04T10:42:29+02:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
Onnantól kezdve, hogy kitalálták ezt az összefogás dolgot lehetett tudni hogy bukfenc lesz. A DK-t még rég MSZP/SZDSZ-nek hívták amikor már a Jobbikkal riogatta a szavazóbázis erre hajlamos részét, az identitásuk fontos eleme volt, hogy ha vesztenek akkor gyõz a Jobbik, és lehet csomagolni a bõröndökbe mert épülni fognak a koncentrációs táborok. Ezek után azt várni, hogy a szavazóbázis vezényszóra átszavaz a másik oldal politikusára, nos... finoman szólva is naivitás volt.<br />
<br />
És bizony, amíg DK és Gyurcsány velünk lesz, addig Orbán a hatalomban marad. Nekik megvan az a 15-20% körüli fix szavazóbázisuk, ami ugyan arra nem elég hogy esélyük legyen Orbán ellen, azt viszont kizárják hogy nélkülük le lehessen váltani. Ergo, bármilyen ellenzéki cowboy jön fehér kalapban mint a tisztakezû hõs, neki szövetkeznie kell a DK-val, és máris besározódott a tiszta fehér fejfedõ. És Gyurcsány is tett már annyit le az asztalra, hogy még akkor is nagy piros STOP-ot jelentsen az átlagpolgárnak, amikor a Patást már rég elvitte a kollégája.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326391
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T10:40:55+02:00
2022-04-04T10:40:55+02:00
szemtanú
http://blog.hu/user/70461
Ha, már elemzel. Bajnaiék DatAdatjának szerepét nem szabadna kihagyni a kontextusból!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326443
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T10:40:54+02:00
2022-04-04T10:40:54+02:00
Serény Vélemény
http://blog.hu/user/1236861
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota?full_commentlist=1#c41326273" class="reply_nick_327611" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41326273 );">@Bognár L</a>: Most akkor az abszolút liberális demokrácia mégsem a maximuma a zemberiség töretlen fejlődésének?<br />
Mert egy full extrásan (jelenleg) alkalmatlan jelöltet sikerült totál liberális demokratikusan megválasztani a "szivárvány" koala élére.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326273
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T09:20:24+02:00
2022-04-04T09:20:24+02:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
Nem két nappal ezelőtt, hanem például már január 24-én olvashattad az elemzésem a majdani bukásról - ott a szövegben rá a link: A magányos hős szerepében...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/04/04/tudhattuk_az_eredmenyt_az_elovalasztas_masodik_forduloja_ota/full_commentlist/1#c41326193
Válasz erre: Tudhattuk az eredményt az előválasztás második fordulója óta
2022-04-04T09:10:29+02:00
2022-04-04T09:10:29+02:00
Ozsetan
http://blog.hu/user/838022
Korrekt elemzés. Szívesen olvastam volna két nappal ezelőtt.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41175444
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-27T21:04:03+01:00
2022-01-27T21:04:03+01:00
atomic power 1986DucaDuca
http://blog.hu/user/1157518
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41174576" class="reply_nick_1592694" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41174576 );">@Boldeone2</a>: <br />
<br />
„Az a köze , hogy Magyarországon egyetlen közjogi mèltóság sem pártatlan , de mèg látszatra sem független . Lehet azt mondani , hű rezsimszolgák vannak minden pozícióban . Pl Varga Zs.- t a bírói kar szinte egyöntetűen elutasította :”<br />
<br />
Ezek az úgynevezett „rezsimszolgák” elég gyakran hoznak a kormánnyal szemben döntéseket. Az Alkotmánybíróságon, a Kúrián, a rendes bíróságokon egyaránt. <br />
A Kúria pl.megsemmisítette az NVB hitelesítő határozatát a kormány egyik népszavazási kérdése esetében. Az un. „rezsimszolga” Varga ZS. András, Kúria elnök kemény hangon utasította vissza kormányközeli szervek reklamációját.<br />
<br />
Az un. „rezsimszolgák” által vezetett igazságügyi szervekhez az ellenzék rendszeresen fordul indítványokkal. és több esetben az ellenzéknek adtak igazat vagy az ellenzék nyerte meg a pereket.<br />
<br />
„A nèmet demokráciához nem is lehet hasonlítani Magyarországhoz: ott működik a plurális demokrácia , majdnem teljesen arányos a választási rendszer.”<br />
<br />
Én a hozzászólás azon részére reagáltam, ami azt sejttette, hogy államelnök normál esetben nem lehet pártember. („Règebben mèg volt pl normál - nem pártember - köztársasági elnök jelölt , stb ...")<br />
<br />
Magyarországon is kifejezésre kerül a társadalom érdek- és értéktagoltsága, ami a különböző pártokban fellelhető. A különböző, pártok által képviselt ideológiák versenyezhetnek egymással. Szabad választások vannak, melyek pontosan lefektetett szabályrendszer szerint működnek.<br />
<br />
Németországban az államot liberális felfogásban működtetik, ami gyengíti a kormányzás feltételeit.<br />
<br />
Magyarországon ezt 2002-2010 között kipróbálták, enyhén szólva kevés sikerrel.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174576
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-27T07:55:42+01:00
2022-01-27T07:55:42+01:00
Boldeone2
http://blog.hu/user/1592694
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41173946" class="reply_nick_1157518" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41173946 );">@atomic power 1986DucaDuca</a>: <br />
Mi köze van a demokráciához annak, hogy pártember-e a köztársasági elnökjelölt?<br />
A 2. világháború utáni német államfők többsége pártember volt! Mégis minta demokráciának tartják Németországot a liberálisok!" <br />
<br />
Az a köze , hogy Magyarországon egyetlen közjogi mèltóság sem pártatlan , de mèg látszatra sem független . Lehet azt mondani , hű rezsimszolgák vannak minden pozícióban . Pl Varga Zs.- t a bírói kar szinte egyöntetűen elutasította :<br />
<br />
"Amikor a Fidesz a tárgyalóteremben sosem ítélkező, egykori ügyészségi vezetőt, Polt Péter korábbi helyettesét, jobbkezét jelölte a pozícióra, az Országos Bírói Tanács 13 nem, 1 igen arányban utasította el a személyét.<br />
Az OBT többek között arra hívta fel a figyelmet, hogy „Varga Zs. András jelöltté válását kizárólag két közelmúltbeli törvénymódosítás tette lehetővé, amely nem feleltethető meg annak az alkotmányos elvárásnak, hogy a bírósági szervezetrendszer csúcsára a más hatalmi ágaktól független, külső szemlélő számára is pártatlannak látszó személy kerüljön.”<br />
<br />
Az Országgyűlés fideszes kétharmados többsége azután természetesen megválasztotta a Kúria új elnökének Varga Zs. Andrást.<br />
<br />
A nèmet demokráciához nem is lehet hasonlítani Magyarországhoz: ott működik a plurális demokrácia , majdnem teljesen arányos a választási rendszer
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174626
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-27T07:54:06+01:00
2022-01-27T07:54:06+01:00
Boldeone2
http://blog.hu/user/1592694
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41174482" class="reply_nick_5437" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41174482 );">@ben2</a>: Nem lehet fű alatt elkummantani a választást, hogy kampány szinten a liberális nem közösködik a neonácival, az meg az elkúrókkal, de ha már túl vannak a választásokon, akkor mégis." <br />
<br />
- Mindenki tudja, hogy az ellenzèknek össze kell fogni az állampárt ellen , mèg úgy is kicsi az esèly a változásra, mert a Fidesz olyan szinten leuralta a társadalmat. A " neonácik " ma már sokkal közelebb állnak a Fideszhez ,vagy átmentek a Mi Hazánkhoz <br />
A klasszikus szèljobb tèmákat a Fidesz futtatja, nem a Jobbik <br />
Masrèszt , a baloldali pártok szavazói nèlkül nem lehet versenyt, politikai versenyt futni Orbannál ( mèg úgy sem nagyon )<br />
Nagy tragédia hogy alig van mèrsèkelt jobbos erő Magyarországon , vagy közèppart . Orbanèk a felvilágosodás -, ès liberalizmus -tagadó szèlsőjobb ..<br />
Ebből nem kér már a jobbos értelmiség egy rèsze sem , mint Pálinkasèk <br />
Ezèrt fog pl Budapasten komoly vereséget szenvedni a Fidesz<br />
<br />
Gyakorlatilag az O1G-n kívül nincs olyan pontja a közéletnek, amiben lenne valódi közös álláspontja a csalamádé koalíciónak."<br />
<br />
- Tájèkozódj többet ! Az ellenzèk közös programja már lètezik , a fő programpontok elfogadottak ,vagyis van közös politika alap , amire lehet jövőt èpíteni! <br />
<br />
Ezeknek a társadalmi csoportoknak egész egyszerűen összeegyeztethetetlenek az érdekeik"<br />
<br />
- A NER is különböző társadalmi èrdeleket egyeztet össze , hiszen a kistelepülèsi kisnyugdíjas ( jellemző Fidesz- szavazó ) <br />
ès a mesès gazdagság tellett diszponaló pártelit érdekeit egyezteti össze <br />
Az ellenzèkre szavazók érdeke ès cèlja közös : a nemzetvezetőről elnevezett rendszer , az Orbán - rendszer megbuktatása <br />
A kisebbsèg, a fideszközeli elit, az 1% uralmának megtörèse <br />
<br />
szavazóbázisaik nem kompatibilisek egymással." <br />
<br />
- Ezt majd a választások fogják eldönteni , hogy mennyire kompatibilisek a szavazótáborok , de az már látszik , hogy Budapesten nagyon el fogják verni a Fideszt, meg a nagyobb városokban is jó esèlye van az ellenzèknek<br />
A nagyvárosok lakosai, a fiatalabbak , a tanultabbak nagyobb számban szavaznak az ellenzèkre, mint a Fideszre . A Fidesz a rurális tèrsègek szavazatait viszi , főleg a kevèsvè iskolázottak szavazatait<br />
A világon mindenhol ezek a rètegek tartják hatalomban a szèlsőjobb populista rendszereket ..<br />
Az ellenzèknek persze így is kicsi az esèlye , hiszen gúzsba kötve nehèz ugrálni<br />
A Fidesz vagy inkább Orbán mögött egy èvtizedek óta èpítgetett hatalmi rendszer, a mèlyallam , az állami propaganda százmilliárdjai , meg az egyhatalmi jogrend ..<br />
Lukasenkót sem lehet leváltani, meg Erdogánt sem nagyon , Putyinról nem is beszèlve ..<br />
Az autokráciák így működnek ..<br />
Mi mèg " csak " flawed " democracy vagyunk , azaz beteg, hiányos demokrácia , de itt is majdnem lehetetlen egy kurzusváltás ...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174638
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-27T07:50:16+01:00
2022-01-27T07:50:16+01:00
atomic power 1986DucaDuca
http://blog.hu/user/1157518
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41174346" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41174346 );">@birkamenet</a>: <br />
<br />
"Németországban azonban a köztársasági elnökök nem egy egyeduralkodásra törekvö kisdiktátor fenekéböl bújtak elö!" <br />
<br />
Tehát az, hogy az államfő pártember, az nem kizáró oka a demokráciának. <br />
Pártember államfő is lehet un. "normál" ember, aminek az ellenkezőjét sejttette a hozzászóló.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174482
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T20:52:01+01:00
2022-01-26T20:52:01+01:00
ben2
http://blog.hu/user/5437
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41173674" class="reply_nick_1592694" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41173674 );">@Boldeone2</a>: <br />
<br />
A szekértáborok 1994-ben alakultak ki, amikor az SZDSZ beállt ötödik keréknek a Horn kormányba, ehhez végleg semmi köze a mai választási rendszernek.<br />
Az csak annyiban kényszeríti az ellenzéket, hogy az a választások _előtt_ tegyék nyilvánvalóvá, hogy ki kivel akar kormányozni.<br />
Nem lehet fű alatt elkummantani a választást, hogy kampány szinten a liberális nem közösködik a neonácival, az meg az elkúrókkal, de ha már túl vannak a választásokon, akkor mégis.<br />
Na meg olyat se lehet, hogy majd nyerünk valahogy és majd utána kisakkozzuk, hogy mi legyen az országgal. Elég csak Karigeri főpolgármesterségét megnézni, hogy hova vezet ez a logika.<br />
<br />
"Az ellenzèki szavazók , a kormányt leváltani akarók viszont nagy számban vannak . Megközelítően annyian vannak , mint kormányt támogatók, ez a lènyeg ."<br />
<br />
Csakhogy a kormányt leváltani akarók érdekei között nagyobb a szakadék, mint köztük és a Fidesz között. Gyakorlatilag az O1G-n kívül nincs olyan pontja a közéletnek, amiben lenne valódi közös álláspontja a csalamádé koalíciónak.<br />
És ez első sorban nem az ellenzéki pártokon múlik, hanem az ellenzéki szavazóbázis sokszínűségén.<br />
Akárhogy is matekozzák össze a szavazatokat, a Jobbikra a vidéki hőbörgő melós fog szavazni, a DK-ra a vérgőzös Gyurcsány hívők, a Momentumra a belvárosi szélsőliberális értelmiség, az MSZP-re és Karigeriék statisztikai hibahatár alatt mozgó szabadcsapataira pedig kb. a maradék pár százalék nyugdíjas megszokásból.<br />
Futottak még a bizonytalanokra pályázó Márkiék féle összeszervezhetetlen valami, akik nem tudják, hogy mit akarnak, csak azt, hogy mit nem, de azt nagyon.<br />
<br />
Ezeknek a társadalmi csoportoknak egész egyszerűen összeegyeztethetetlenek az érdekeik, ez már a 2010 előtti szoci kormányzás alatt kiderült, hogy nem lehet a nyugdíjas szavazóbázisra építve vizitdíjat bevezetni. És ugyanígy nem lehet majd homofób neonáci szavazóbázisra építve bevezetni a melegházasságot sem, de a nyugatmajmoló liberálisokra építve megtagadni sem.<br />
<br />
Ez az ellenzék alapvető problémája, nem "diktatúra" vagy a választási rendszer vagy a miniszterelnök jelölt kommunikációja vagy a kamupártok: egész egyszerűen az ellenzék nem tud összeállni kormányzóképes erővé, mert bármennyire is próbálják letagadni, a szavazóbázisaik nem kompatibilisek egymással.<br />
Így viszont hiába állnak össze választási kényszer koalícióba, valójában nem 50% Fidesz áll szemben 50% ellenzékkel, hanem 50% Fidesz különböző intézményekbe szerveződő 10%-15%-os különálló politikai blokkokkal.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174358
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T20:48:50+01:00
2022-01-26T20:48:50+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41174006" class="reply_nick_108285" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41174006 );">@torró</a>: " bebörtönzésről csak annyit, hogy akkor hol van a nagyon hangoztatott jogállamiság? "<br />
<br />
Ha jogállamiság lenne, akkor már most börtönben ülne az egész fidess. Te meg élhetnél szépen, boldogan, polgári módon egy demokráciuában. Ehelyett jobbágyviszonyokban él a megfélemlitett társadalom. <br />
<br />
De a VALÓSÁG TAGADÓ fidessesek erre azt mondják, hogy nekik ez frankóul megfelel, tulajdonképpen ezért születtek a világra, mert ezt akarták.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174346
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T20:48:50+01:00
2022-01-26T20:48:50+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41173946" class="reply_nick_1157518" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41173946 );">@atomic power 1986DucaDuca</a>: <br />
<br />
Németországban azonban a köztársasági elnökök nem egy egyeduralkodásra törekvö kisdiktátor fenekéböl bújtak elö! Meg sehol sem Európában. Inkább Oroszprszághoz hasonlítsd az orbán korszakot, ott vannak az adekvást példák. Meg hát onnan másol orbán mindent, ez köztudott.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41173946
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T19:10:10+01:00
2022-01-26T19:10:10+01:00
atomic power 1986DucaDuca
http://blog.hu/user/1157518
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41173674" class="reply_nick_1592694" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41173674 );">@Boldeone2</a>: <br />
<br />
"Ma már demokrácia -bábszínházat sem játszanak !<br />
Règebben mèg volt pl normál - nem pártember - köztársasági elnök jelölt , stb ..."<br />
<br />
Mi köze van a demokráciához annak, hogy pártember-e a köztársasági elnökjelölt?<br />
A 2. világháború utáni német államfők többsége pártember volt! Mégis minta demokráciának tartják Németországot a liberálisok!.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41174006
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T19:09:12+01:00
2022-01-26T19:09:12+01:00
torró
http://blog.hu/user/108285
Szerintem meg sokan nem jól látják a dolgot. Tavaly elmondta a Feri, hogy miként fog működni az egész. Először választást kellene nyerni. Majd a frakciókat kell felállítani. Majd utána a legnagyobb frakció választ miniszter elnököt! És ha valaki azt hiszi, Gyurcsány a Márki Zayt fogja miniszter elnöknek megtenni az nagyon téved! Ezért szerette volna Márki a hetedik frakciót összeszedni, amit lazán elutasítottak a többiek. A bebörtönzésről csak annyit, hogy akkor hol van a nagyon hangoztatott jogállamiság? Szemközt köpöm magam rögtön az elején? az diktatúra ha nem tudná valaki, ha minden zokszó nélkül lecsukok valakit! Ezt azért nekik sem lehet megcsinálni. Mert ha nyernek is, az egy nagyon ingatag gyenge lábon álló képződmény lesz, ami nem is biztos, hogy fent tud maradni 4 évig. lehet, hogy még 2 évet sem. És akkor bizony ott van az ugyan annyi képviselővel a FIDESZ frakció. Tényleg karbatett kézzel néznék a győztes tombolását? Ez a meccs még el sem kezdődött. Csak találgatni lehet, hogy kockáztatnak e a választók és fejest ugranak, egy kilátástalan buliba!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41173580
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T15:21:35+01:00
2022-01-26T15:21:35+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
Ha ezt a márkigagyit megválassza a nép, akkor az ország meg is érdekli pusztulását...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41173674
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T15:21:04+01:00
2022-01-26T15:21:04+01:00
Boldeone2
http://blog.hu/user/1592694
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41172872" class="reply_nick_5437" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41172872 );">@ben2</a>: Azt kellene észrevenni, hogy nincs olyan, hogy egyesült ellenzék.<br />
DK van, meg a "futottak még"." <br />
<br />
- Az ellenzèki szavazók , a kormányt leváltani akarók viszont nagy számban vannak . Megközelítően annyian vannak , mint kormányt támogatók, ez a lènyeg . A többsèg úgy látja , hogy a MZP most az egyedüli esèly<br />
<br />
de ezeket a szekértábor logikától elszakadni képtelen politikai holdudvarok (mind a bal, mind a jobb oldalon) sikeresen leamortizálták." <br />
<br />
- Szekèrtáborokba a választási rendszer átalakítása , az egyenlőtlen feltètelekkel folytatott politikai " verseny " kènyszerítette a különböző politikai pártokot . Ugyan , mit tudnának mást tenni, egy a társadalom ès gazdaság minden szegmensèt leuralt állampárti rezsimmel szemben?<br />
<br />
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41173014" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41173014 );">@szekertabor</a>: <br />
<br />
- A jogállamiság már règen csorbul Magyarországon , a jogrend a Fidesz hatalmi törekvèseit szolgálja, a fèkek ès ellensúlyok diszfunkcionálisak : mindenhol pártemberek vannak , Orbán emberei<br />
Ma már demokrácia -bábszínházat sem játszanak !<br />
Règebben mèg volt pl normál - nem pártember - köztársasági elnök jelölt , stb ...
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41173698
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T15:19:51+01:00
2022-01-26T15:19:51+01:00
böIcsbagoly
http://blog.hu/user/890885
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41172678" class="reply_nick_1157518" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41172678 );">@atomic power 1986DucaDuca</a>: "Akinek nagyobb az IQ-ja, mint a növénynek, az tudja, hogy itt ellenzéki győzelem esetén káosz lesz, nem leszámolás!" - milyen káosz? Mitől lenne káosz? A Fradi B-közép megint felgyújtja a TV székházat? Akinek nagyobb az IQ-ja 30-nál az nem vizionál ilyeneket.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41173014
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T10:42:27+01:00
2022-01-26T10:42:27+01:00
szekertabor
http://blog.hu/user/65201
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41171898" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41171898 );">@birkamenet</a>: "az ellenzéknek egyetlen célja van, az orbán banda lesittelése és ebben teljes egység van."<br />
Amennyiben ez igaz, úgy az ellenzék győzelmének a következményei:<br />
- a jogállamiság teljes megszűnése (ennek hiányában "az orbán banda lesittelése" nem megvalósítható),<br />
- a gazdaság összeomlása (ennek elkerülésére nincsen közös stratégia),<br />
- a társadalom teljes szociális szétszakadása, ami végső soron polgárháborúhoz vezet.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41172872
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T10:09:57+01:00
2022-01-26T10:09:57+01:00
ben2
http://blog.hu/user/5437
Azt kellene észrevenni, hogy nincs olyan, hogy egyesült ellenzék.<br />
DK van, meg a "futottak még".<br />
<br />
Ahogy 2002 után sem az "egyesült jobboldal" vette fel a harcot az MSZP-SZDSZ koalícióval, hanem volt a Fidesz meg a "futottak még" és aki nem tagozódott be a Fideszbe, azok mentek a lecsóba.<br />
Ugyanez lesz az ellenzékkel is: akik nem állnak össze a DK-val, azok hamarosan eltűnnek a politikából.<br />
<br />
2010-ben úgy tűnt mind a jobboldalon, mind a baloldalon fel tud nőni egy-egy önálló kezdeményezés (Jobbik, LMP), de ezeket a szekértábor logikától elszakadni képtelen politikai holdudvarok (mind a bal, mind a jobb oldalon) sikeresen leamortizálták.<br />
<br />
Így gyakorlatilag visszatértünk a 2002-es állapotokhoz:<br />
Adott egy Fideszes kormánytöbbség, vele szemben egy balliberális politikai tömb és annak egy rövid szavatosságú, súlytalan miniszterelnök jelöltje, akinek egyetlen lényeges üzenete a választókhoz, hogy ő nem Orbán Viktor.<br />
<br />
Az ellenzék problémája az, hogy a címerállatuk rosszul játssza a szerepét.<br />
Medgyessy legalább híven követte a kampány tanácsadók utasításait és maximalizálni tudta az ellenzéki szavazatokat, ugyanerre Márki-Zay jól láthatóan nem alkalmas, mert önálló elképzelései vannak, amelyek ellentétesek az őt jelölő szervezetek és sok esetben az ellenzéki választók érdekeivel.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41172678
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-26T09:21:27+01:00
2022-01-26T09:21:27+01:00
atomic power 1986DucaDuca
http://blog.hu/user/1157518
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41171898" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41171898 );">@birkamenet</a>: <br />
<br />
"Akinek meg nincs több 30 IQ-nál, az meg azt nem veszi észre, hogy az ellenzéknek egyetlen célja van, atz orbán banda lesittelése és ebben teljes egység van."<br />
<br />
Ne akarjon már a rabló pandúrt játszani!<br />
Akinek nagyobb az IQ-ja, mint a növénynek, az tudja, hogy itt ellenzéki győzelem esetén káosz lesz, nem leszámolás!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41172226
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T23:34:05+01:00
2022-01-25T23:34:05+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41171974" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41171974 );">@Androsz</a>: <br />
<br />
Köszike hogy bevallottad, hogy a bíróság sem független. MZP felírja ezt is magának, müeg mielött túl nagy hitet rak Handó Tünde hálózatába.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41171974
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T21:49:23+01:00
2022-01-25T21:49:23+01:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
@birkamenet: "A fidernyákoknak nem lesz szabadlábon levö jelöltjük."<br />
<br />
Az még nem baj, ha te erről álmodozol. Az már baj, ha MZP is elfeledkezik arról, hogy börtönbüntetéseket nem a miniszterelnök osztogat, nem is az (egyszerű többségben lévő) országgyűlési koalíció, hanem a független bíróság. Amelynek a függetlenségéről mindenkinek megvan a saját összeesküvés-elmélete, de sejthető, hogy a tömeges bosszúhadjárathoz először a bíróságot kell lecserélni, ami nem "a választás napján" fog végbemenni, hanem talán sosem.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41171898
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T20:06:06+01:00
2022-01-25T20:06:06+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter?full_commentlist=1#c41170940" class="reply_nick_1442530" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41170940 );">@ez is egy vélemény</a>: "Miközben teljesen egyértelmű mindenki számára 80IQ felett, hogy ha nyernek akkor azonnal egymás torkának esnek,"<br />
<br />
Akinek meg nincs több 30 IQ-nál, az meg azt nem veszi észre, hogy az ellenzéknek egyetlen célja van, atz orbán banda lesittelése és ebben teljes egység van. <br />
<br />
Amint a fidesst felszámolták (egy éven belül), onnantól meg ki le nem szarja, hogy ha akarnak, akkor új választást írnak ki. A fidernyákoknak nem lesz szabadlábon levö jelöltjük.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41171880
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T19:55:34+01:00
2022-01-25T19:55:34+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
"...az előválasztás során győztes jelölt „kilóg a sorból”; az ellenzéki pártok megosztására tett lépéseket (tiszták és nem tiszták), az ellenzék leváltásáról szórta a szót és általános árulózással folyamatosan gyengítette és gyengíti az ellenzék iránti bizalmat. <br />
...<br />
Ez a helyzet az én megítélésem szerint nagyrészt széttörte azt a győzelmi esélyt jelentő struktúrát, amit fentebb ideálisként leírtam."<br />
<br />
-------<br />
<br />
Az első világosan beszélő poszt Márki-Zayal és az ellenzék mára gyakorlatilag nullára redukálódott győzelmi esélyeivel kapcsolatban. Köszönöm. Hasonlóan látom. Végre már egy blogger, aki lát, nem köntörfalaz és nem fél attól, hogy esetleg árulónak kiáltják ki és emiatt inkább csöndben marad.
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41171688
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T19:12:54+01:00
2022-01-25T19:12:54+01:00
antiindex
http://blog.hu/user/1370091
Azok a nagy hangú bloggerek, azt mondták, hogy Márki az egyetlen, aki legyőzheti Orbánt, most kussolnak. Azok az elsősorban budapesti szavazók, akik rá szavaztak, most passzívak. Mire volt ez jó?! Azok, akik Márki mellett szavaztak és kampányoltak Dobrev ellenében, most tessék dolgozni is a nyerés után! Elég az, hogy hülyeség mellett kampányoltatok, szavaztatok, próbáljátok kompenzálni a hibátokat!
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41171346
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T17:58:28+01:00
2022-01-25T17:58:28+01:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
"Sajnálatos tényként kell azonban rögzítenünk, hogy az előválasztás során győztes jelölt „kilóg a sorból”; az ellenzéki pártok megosztására tett lépéseket (tiszták és nem tiszták), az ellenzék leváltásáról szórta a szót és általános árulózással folyamatosan gyengítette és gyengíti az ellenzék iránti bizalmat."<br />
<br />
Ezt a porblémát mindenki érzékeli... én is......<br />
<br />
ÉN TUDOM A MEGOLDÁST IS!!!!!!!<br />
(de, mint fideszes szavazó, hülye lennék elárulni....)
https://gerillamarketing.blog.hu/2022/01/24/a_maganyos_hos_szerepeben_marki-zay_peter/full_commentlist/1#c41170940
Válasz erre: A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
2022-01-25T12:54:37+01:00
2022-01-25T12:54:37+01:00
ez is egy vélemény
http://blog.hu/user/1442530
Irgumburgum, nem veszi észre az írástudó ballib elit a fejlődést.<br />
<br />
Miközben teljesen egyértelmű mindenki számára 80IQ felett, hogy ha nyernek akkor azonnal egymás torkának esnek, Marky Zay 1 évig se húzza, Jobbik, DK vita tengely kialakul, az ország meg romokban.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113974
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-28T08:27:57+01:00
2021-12-28T08:27:57+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria?full_commentlist=1#c41113912" class="reply_nick_576281" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41113912 );">@laci_52</a>: <br />
<br />
Nem a pécsieknek kell stadion, hanem orbánnak az abból ellopható milliárdok!
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113912
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T23:02:58+01:00
2021-12-27T23:02:58+01:00
laci_52
http://blog.hu/user/576281
Pécs középcsapat az NB II-ben feljutási esély nélkül. Minek neki új stadion?
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113714
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T21:01:34+01:00
2021-12-27T21:01:34+01:00
yerico1
http://blog.hu/user/74736
És Toller még azt is hozzátette, hogy Pécsen csak egyetemistából van annyi, mint Kaposváron lakos.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113724
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T21:01:20+01:00
2021-12-27T21:01:20+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
Oda kell vinni a pénzt ami lepukkantabb.<br />
<br />
Nem elég, hogy Budapest vízfej?!?<br />
<br />
Mindig bírtam Csillag elvtárs életfilozófiáját: Minek ide híd, nem jár erre senki.<br />
<br />
Oda kell hidat építeni ahol még nincs, nem oda ahol nár van öt.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113754
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T21:00:58+01:00
2021-12-27T21:00:58+01:00
lobaszopiatej
http://blog.hu/user/161362
A politikai idiótizmuson kívül van prózai ok: hiánygazdaság alakult ki az építőiparban.<br />
<br />
Azaz ha építünk stadiont, mások nem tudnak építkezni / felújítani, vagy csak irreálisan drágán.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113578
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T19:40:07+01:00
2021-12-27T19:40:07+01:00
sóhegy049
http://blog.hu/user/572933
Most vagy:<br />
- sz.patják Pécset<br />
- államcsőd van<br />
Nem ott élek. Ha-ha-ha. :-)
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113202
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T16:46:18+01:00
2021-12-27T16:46:18+01:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
Eddig a ballibsik azért rinyáltak ezerrel, hogy MINEK ENNYI STADION, NEM KELL TÖBB STADION, A KORMÁNY AZONNAL ÁLLÍTSA LE A STADIONÉPÍTÉSEKET!!!!!!!<br />
<br />
MOST MEG AZÉRT HISZTIZNEK EZERREL, MERT A KORMÁNY LEÁLLÍTOTTA A PÉCSI STADION ÉPÍTÉSÉT!<br />
<br />
KEDVES BALLIBSI ELVTÁRSAK!<br />
<br />
NEKTEK MI A TÖKÖM VOLNA JÓ?????????
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/12/27/a_pecsi_stadion_mizeria/full_commentlist/1#c41113270
Válasz erre: A pécsi stadion mizéria
2021-12-27T16:45:54+01:00
2021-12-27T16:45:54+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
Minek?<br />
Minden normális városban elfér egy.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/05/rajar_a_rud_a_kutyapartra/full_commentlist/1#c41021230
Válasz erre: Rájár a rúd a kutyapártra
2021-11-06T16:45:40+01:00
2021-11-06T16:45:40+01:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
A fenti bejegyzésem szövegében hivatkoztam az Azonnali cikkére, amelynek csupán mellékes, századrangú szereplője volt a kutyapárt - de témám szempontjából érdemes volt a kiemelésre.<br />
Bejegyzésemet elvitte volna a fő száltól, ha a cikk fő mondanivalójára is reagáltam volna.<br />
A szerző szerint Márki-Zay nem leváltja, hanem hasonul a leváltani ígért pártokhoz.<br />
Sajnálatos módon a szerző nem veszi észre, hogy a miniszterelnök-jelölt politikai arculata kettősséget mutat.<br />
Előző bejegyzésem éppen ezekről a módszereiről szólt.<br />
Mindezt azért jegyzem meg, hogy világos legyen: a hivatkozás nem az Azonnali cikkével történő egyetértését tükrözi!<br />
De maradjunk most a kutyapártnál!
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015944
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T21:32:11+01:00
2021-11-03T21:32:11+01:00
BölcsÉsz
http://blog.hu/user/1564846
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014562" class="reply_nick_963069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014562 );">@megamovieboy</a>: " de ha nem támogatja meg 220.000 semmiből feltűnt szavazó a második előválasztási fordulóban, " Megtámogatta, ennyi.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015604
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T20:37:46+01:00
2021-11-03T20:37:46+01:00
Mankel
http://blog.hu/user/822567
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41015526" class="reply_nick_70358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41015526 );">@apro_marosan_petergabor</a>: Akkor sincs semmi baj visszajön a fidesz 4/5del a dk meg kinyírja magát. Aztán talán 16 év múlva sokkal jobb lapokkal játszhatunk..<br />
Vagy a vereség mszp pályára állítja a Fideszt (ha ez nem történik meg akkor tud 4/5del visszajönni.) Erre is van esély leginkább a zsákmány tartja össze a csapatot ha meg nem lesz a kissebb-közepes káderek azonnal elpárolognak átállnak.<br />
Az árulás megöli a dkt.<br />
Imádnám....
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015626
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T20:37:09+01:00
2021-11-03T20:37:09+01:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014712" class="reply_nick_261859" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014712 );">@Emmett Brown</a>: <a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014716" class="reply_nick_832029" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014716 );">@ulpius66</a>: <br />
Gyurcsányné tuti nem lesz rajta a listán,ő ugyanis remekül elvan a brüsszeli helyével.EP választás pedig még jó pár év múlva lesz. <br />
A DK első embere pedig Gyurcsány maga. Biztos befutó helyen lesz.Hogy az a biztos befutó az hányadikat jelenti lényegtelen.<br />
<br />
Amúgy az egész nem más ,mint porhintés az ostobább ellenzéki szavazók szemében. Mert ugye azt senki sem gondolhatja komolyan,hogy az ellenzéki listásról csak az első 5 fog bejutni....De hát ha csak az első 5 helyet emlegetik,akkor majd nem veszi észre az ostoba parasztja ,hogy jól át lett verve és így a surranópályán a kényesebb (vállalhatatlan) emberkék is simán bejutnak.<br />
<br />
Marki-Zay meg pontosan tudja,hogy az ő szava az összefogósdiban kuss.Ezért próbál meg a nyilvánosság erejével nyomást gyakorolni a többi pártra,csakhogy ez bizony vissza is üthet neki.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015526
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T18:01:09+01:00
2021-11-03T18:01:09+01:00
apro_marosan_petergabor
http://blog.hu/user/70358
Újabb majometetési kísérlet.<br />
Zay újjbáb illetve faló, melyen kereszül az Apró klán és a mögötte álló erők ismét hatalomba akarnak kerülni.<br />
Zay hiába csap zajt, össze-vissza, egymást agyonütő nyilatkozataival, ettől még pártnélküli senki marad.<br />
Feltéve, de meg nem engedve, ha a baloldali konglomerátum nyerné a választást, annak legerősebb pártja jelőli, s a parlament elfogadja a miniszterelnök jelöltet (ha).<br />
Ki van Zay mögött? - senki - illetve esetleg majd egy-két képviselő. Ki ajánlja Zayt miniszterelnöknek? <br />
S kiadja majd a konkrét javaslatot - a DK, mint az ellenzék legerősebb frakciója. ha valmely megfontolásból Gyurcsány Zayt jelölné, marionett figurává válna, mint Karácsony Budapesten, háta mögött nano-pártjával, a párbeszéddel.<br />
Ki mozgatta, -ja az ellenzéket? Az Apró villa a Rózsadombról.<br />
A másik, hagyja Zayt megbukni, néhány dologban, majd helyére állítja azt, aki valóban ott szeretne látni, pl. Gyurcsánynét vagy magát ezt már eljátszotta Megyóval s nehány éve...<br />
Márkinek mindössze ennyi feladat van kijelölve (ezt talán ő is tudja).
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015510
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T18:01:09+01:00
2021-11-03T18:01:09+01:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
Mindig ráolvassák valakire hogy "gyengíti az összefogást".<br />
Drága eberek, az összefogás kezdetektől fogva hordozza magán a gyengítő faktort, mint fekélyt: a DK-MSZP-t.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015190
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T15:13:42+01:00
2021-11-03T15:13:42+01:00
megamovieboy
http://blog.hu/user/963069
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41015050" class="reply_nick_48273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41015050 );">@Fikalnyik Eugén</a>: "Szóval kisbarátom, a vezéred nemcsak kínai és orosz ügynök, de még mindig Soros zsoldjában is áll..." Na, jól feldobtad a napomat. Ezek szerint Orbánhoz képest a 007-es csak egy ügyetlen kezdő. :D
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015194
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T15:13:24+01:00
2021-11-03T15:13:24+01:00
megamovieboy
http://blog.hu/user/963069
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41015062" class="reply_nick_568602" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41015062 );">@Igazamvanvagyigazamvan?</a>: Ez reális elképzelés, hogy a korai békemenetesek Márki-Zay szavazatai állították meg Karácsonyt és Gyurcsányt. Amúgy éppen ezzel vádolta egymást mindkét ellenzéki oldal, hogy a Fidesz avatkozik bele. De azóta nagyjából látható mi történt.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015222
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T15:12:54+01:00
2021-11-03T15:12:54+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
Márki-Zay nem hoz, hanem visz.<br />
<br />
Amúgy is vajmi kevés az esélye az ellenzéknek a győzelemre, de ez a porcelánboltba beszabadult (beszabadított) elefánt tör-zúz és amellett, hogy kókler kijelentéseivel egyre csak magát és az összefogást járatja le, a fidesztempóban tolt gyurcsányellenes megnyilvánulásaival rohamtempóban taszítja el az összefogásról a balos szavazókat. A csalódott fideszes tömegek léte egy legenda, 2010-ben rengeteg nem elkötelezett választópolgár adta voksát felettébb balga mód és részemről megbocsájthatatlanul a Fideszre - aminek issza a levét azóta is az ország.<br />
<br />
MZP -nek az előválasztáson mutatott ámokfutása rengeteg emberben keltett dühöt és csalódást. Ha ezek urnák elé is járulnak jövő tavasszal, azt undorral, befogott orral teszik majd meg, és addig is erősen rimánkodhat Márki-Zay és kampánycsapata, hogy ezek a választók ha meg nem is bocsájtják neki, de kényszerből lenyelik a Gyurcsányt és a DK-t ekéző mantráit.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015238
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T15:11:51+01:00
2021-11-03T15:11:51+01:00
6.Lenin
http://blog.hu/user/50812
Budapest, 20220 ápr. 1-én délután, a parlament előtt, halk zene, egy magányos ember a pódiumon. Néhány hajléktalan a pódium alatt.<br />
<br />
-Mikrofon próba: 1,2,3,4.<br />
-Magyarok.. mondja a magányos férfi....a mikrofon alatt egy tábla MZP a mi emberünk....megköszörüli a torkát....Jenő az egyik hajléktalan: nem lehetne halkabban!<br />
-Magyarok, az ellenzéket leváltottam. Teljesítettem, amit ígértem.<br />
-Megint Jenő érces hangon: akkor menj már haza, és ne óbégass itt egyedül.<br />
- A zenét kikapcsolták valahol, valakik, a Parlamentben lekapcsolták a villanyt, sötét lett, a pódiumon is egy fejben.<br />
-Hogyan tovább ...futott át a magányos férfi üres kobakjában. Körülnézett, de nem volt aki válaszoljon. Hátra nézett, de nem volt mögötte senki. Elcsendesedett. A hajléktalanok is.<br />
<br />
Valahol egy kutya ugatott, talán. Mind1, abban a pillanatban ez senkit nem érdekelt, még ha akarta volna is, hogy érdekelje.<br />
<br />
Kicsit távolabb egy csendes szobában egy tapasztalt férfi gyakorolta a beszédét, Egy hét múlva választás lesz. Már megint én nekem kell megragadni a kormányt suhant át rajta, de én készen állok megint a feladatra, már mexoktam. Hányszor is?<br />
<br />
Valahol egy vonatfütty, de aztán kiderült, hogy gőzmozdony már régen nincs, de ez se zavart senkit.<br />
<br />
A magányos férfi még ott állt a pódiumon nem mozdul. Megint a Jenő: Godot nem jön, ne várd, bevitték még tegnap, aztán fordult 1et, balra. Régi komcsi családból szakadt ki valamikor.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015050
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T13:30:42+01:00
2021-11-03T13:30:42+01:00
Fikalnyik Eugén
http://blog.hu/user/48273
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014562" class="reply_nick_963069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014562 );">@megamovieboy</a>: <br />
"Az ellenzék részéről Gyurcsány helyett Sorost választani nem mondhatni minőségi cserének, nemzetegyesítésnek meg aztán pláne nem.<br />
Ezek fényében vicces, mikor Márki-Zay lesorosbérencezi a Fideszt. :D "<br />
<br />
Miután egyetlen bizonyítottan Soros által kiképzett ügynök ül a Parlamentben Orbán képében, ezért MZP gondolatmenete helyes. Főleg úgy, hogy hálózati szerepének megfelelően 2012-ben a (szintén) Soros ügynök Szalikasvili mellet kampányolt OV a kutaiszi nagysadionban, 2017-ben pedig utódja, a CEU-n végzett Kvirikasvili f@szát szopta Eximbankos hitellel és EU vízummentességgel, miközben minket a sátán kutyájának óriásplakátjaival szórakoztatott. Szóval kisbarátom, a vezéred nemcsak kínai és orosz ügynök, de még mindig Soros zsoldjában is áll...
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015052
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T13:29:11+01:00
2021-11-03T13:29:11+01:00
Fikalnyik Eugén
http://blog.hu/user/48273
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014776" class="reply_nick_832029" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014776 );">@ulpius66</a>: <br />
"Aztán a 0,0% támogatottságú LMP első embere (egyebekben ki ő?) mit keresne az első ötben? "<br />
<br />
Amit a szintén országos támogatottságú KDNP vezér a Fidesz listán...
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015058
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T13:28:50+01:00
2021-11-03T13:28:50+01:00
Igazamvanvagyigazamvan?
http://blog.hu/user/568602
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014822" class="reply_nick_832029" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014822 );">@ulpius66</a>: mert a fidesznek fontosabb a politikai érdek, mint az igazság? Annyira, hogy inkább segget csinál a szájából? Hogy igazolja, addigi feltételezései rágalmak voltak, Gyurcsány általuk ihazolva ártatlan???
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015062
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T13:28:12+01:00
2021-11-03T13:28:12+01:00
Igazamvanvagyigazamvan?
http://blog.hu/user/568602
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014562" class="reply_nick_963069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014562 );">@megamovieboy</a>: "g 220.000 semmiből feltűnt szavazó a második előválasztási fordulóban"<br />
<br />
A békemenetre jöttek, csak elnézték a dátumot.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41015066
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T13:27:48+01:00
2021-11-03T13:27:48+01:00
Igazamvanvagyigazamvan?
http://blog.hu/user/568602
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014752" class="reply_nick_1211045" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014752 );">@Veszéjben a lyogállamiság !</a>: <br />
milyen rezsicsökkentés? Az ott kell, ahol a zemberek nem tudják fizetni a rezsit. Mert szegények. Itt, ahol dübörög a gazdaság, Európa motorjában, a fidesz vezetése alatt szegénységről beszélsz?
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014982
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T11:34:33+01:00
2021-11-03T11:34:33+01:00
laci_52
http://blog.hu/user/576281
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014716" class="reply_nick_832029" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014716 );">@ulpius66</a>: Nem is kell Gyurcsánynak az első ötben lennie a listán. Bőven elég neki a tizedik hely, akkor is ott fog ülni a következő parlamentben.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014892
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T10:34:41+01:00
2021-11-03T10:34:41+01:00
Bognár L
http://blog.hu/user/327611
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014822" class="reply_nick_832029" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014822 );">@ulpius66</a>: Gondolatkísérletnek nem rossz, de mi a bizonyíték? Amíg bizonyíték nincs, addig joggal feltételezzük: nem volt miért elítéltetni.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014822
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T10:31:12+01:00
2021-11-03T10:31:12+01:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
Orbán és a Fidesz hagyta a francba az egész elszámoltatást, mivel még idejében rájöttek, hogy egy bebörtönzött gyurcsányi, az csak ARRA LETT VOLNA JÓ, HOGY MÁRTÍRT CSINÁLJANAK BELŐLE.........
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014776
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T09:21:45+01:00
2021-11-03T09:21:45+01:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014712" class="reply_nick_261859" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014712 );">@Emmett Brown</a>: "Nyilván MZP lesz az első helyen, utána meg jöhet a DK-ból Dobrev, majd a Jobbik-MOmentum-LMP első számú embere."<br />
<br />
Aztán a 0,0% támogatottságú LMP első embere (egyebekben ki ő?) mit keresne az első ötben?
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014716
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T09:00:12+01:00
2021-11-03T09:00:12+01:00
ulpius66
http://blog.hu/user/832029
"„Az, hogy a listán Gyurcsány ne legyen benne az első ötben, ez nem követelés, inkább egy józan döntés kérdése lesz.” Ezt nyilatkozta a KlikkTV-nek Márki-Zay Péter, hódmezővásárhelyi polgármester..."<br />
<br />
Hát nem is lesz benne!!!!!!<br />
<br />
A ballibsi lista eleje:<br />
1. Márky-Zay<br />
2. gyurcsányiné Dobreva<br />
3. Jakab (gyurcsányi udvari bolondja.......)<br />
4. Fegyőr András<br />
5. Kamugeri<br />
<br />
.....aztán jönnek az előválasztáson bukott ballibsi politikusok!!!!<br />
(van belőlük tucatszámra.....)
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014712
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T09:00:12+01:00
2021-11-03T09:00:12+01:00
Emmett Brown
http://blog.hu/user/261859
Teljesen jogos és reális, hogy Gyurcsány ne legyen benne a top 5-ben. Nyilván MZP lesz az első helyen, utána meg jöhet a DK-ból Dobrev, majd a Jobbik-MOmentum-LMP első számú embere.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014752
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T08:59:16+01:00
2021-11-03T08:59:16+01:00
Veszéjben a lyogállamiság !
http://blog.hu/user/1211045
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas?full_commentlist=1#c41014472" class="reply_nick_463166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41014472 );">@Exploiter</a>: Ez a zseni most épp a rezsicsökkentés ellen kampányol. Ismét nagy bukta lesz áprilisban.:D
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014654
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T07:44:36+01:00
2021-11-03T07:44:36+01:00
Veszéjben a lyogállamiság !
http://blog.hu/user/1211045
A rendszerváltás már lezajlott 2010-ben.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014562
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T07:44:36+01:00
2021-11-03T07:44:36+01:00
megamovieboy
http://blog.hu/user/963069
Az még kimaradt, hogy esetleg kormányra kerülve a Momentum és az MSZP támogatja Márki-Zayt, míg a többiek nem annyira, vagy egyáltalán nem. Azaz még a parlamenti többség többsége is ellene lenne. <br />
Valamint Márki-Zay ügyesen csinálja a valóság térhajlítást, de ha nem támogatja meg 220.000 semmiből feltűnt szavazó a második előválasztási fordulóban, akkor most sehol sincs. A győzelme nem a saját sikere, hanem azé, aki a Momentum mögött van. Az ellenzék részéről Gyurcsány helyett Sorost választani nem mondhatni minőségi cserének, nemzetegyesítésnek meg aztán pláne nem.<br />
Ezek fényében vicces, mikor Márki-Zay lesorosbérencezi a Fideszt. :D
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/11/01/marki-zay_peter_es_a_nyomasgyakorlas/full_commentlist/1#c41014472
Válasz erre: Márki-Zay Péter és a nyomásgyakorlás
2021-11-03T07:44:36+01:00
2021-11-03T07:44:36+01:00
Exploiter
http://blog.hu/user/463166
A jelenlegi felhozatalból az egyetlen értelmes figura.<br />
Az ellenzék azért nem tud nyerni soha, mert az ilyeneket kicsinálják.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/10/29/marx_nyilvan_megdobbenne_ketmondatok/full_commentlist/1#c41009004
Válasz erre: Marx nyilván megdöbbenne - kétmondatok
2021-10-31T15:29:13+01:00
2021-10-31T15:29:13+01:00
Veszéjben a lyogállamiság !
http://blog.hu/user/1211045
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/10/29/marx_nyilvan_megdobbenne_ketmondatok?full_commentlist=1#c41008352" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41008352 );">@birkamenet</a>: <br />
<br />
Véletlenül nem Juncker apád avatta fel Marx szobrát három éve?<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://nepszava.hu/i/16/10/1/592923.jpg">nepszava.hu/i/16/10/1/592923.jpg</a>
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/10/29/marx_nyilvan_megdobbenne_ketmondatok/full_commentlist/1#c41008352
Válasz erre: Marx nyilván megdöbbenne - kétmondatok
2021-10-31T09:45:43+01:00
2021-10-31T09:45:43+01:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
Marx megdöbbenne, hogy ma is mennyi követő rezsime van.<br />
<br />
Marx, Engels, Lenin, orbánx
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/10/06/az_elovalasztas_pikanteriaja_avagy_hadhazy_mint_bioplakat/full_commentlist/1#c40957202
Válasz erre: Az előválasztás pikantériája avagy Hadházy mint bioplakát
2021-10-07T11:00:42+02:00
2021-10-07T11:00:42+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Az egész egy röhej.<br />
A nagy közpénzbuzi Hadházi mélyen kussol a Krausz Gedeon körüli pénzszivattyúk (Drazsé és társaik) cselekedeteiről.<br />
Ilyenkor kéne beszélni - de csak hallgat a csend. Pedig ha a csend beszélni tudna...<br />
<br />
Csak a húsosfazék...<br />
Ami a jelek szerint egyátalán nem üres.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/22/herevasalt_ketmondatok_kozos_vilagunkrol/full_commentlist/1#c40929624
Válasz erre: Herevasalt kétmondatok közös világunkról
2021-09-23T21:01:17+02:00
2021-09-23T21:01:17+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Ez most vicces akart lenni?<br />
Mert az aztán nem volt...
https://gerillamarketing.blog.hu/2017/10/26/szobrok_utcanevek_felborult_pecsi_kozmegegyezes/full_commentlist/1#c40924148
Válasz erre: Szobrok, utcanevek - felborult pécsi közmegegyezés
2021-09-21T13:47:58+02:00
2021-09-21T13:47:58+02:00
Pirandellus11
http://blog.hu/user/638984
Éhesló nem válaszolt. Miért nem válaszolt?
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas/full_commentlist/1#c40896116
Válasz erre: Karácsony, Jakab, Dobrev, Márki-Zay: versenyállás
2021-09-08T20:26:01+02:00
2021-09-08T20:26:01+02:00
birkamenet
http://blog.hu/user/1524086
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas?full_commentlist=1#c40895558" class="reply_nick_1349990" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40895558 );">@Ménár Atya</a>: <br />
<br />
nagyon érzed a gazdid vesztét Csuhás térdre, a teljes 69 soros önámítási ömleményedböl kitünik, hogy te se hiszel már egyetlen egy betüt se abból!<br />
<br />
Ne aggódj, egy ciklust valahogy majd kibírsz, azalatt meg megbarátkozol a ténnyel, hogy az életfogytiglani fegyház az egy perccel se lesz rövidebb a Viktátornak, aztán majd keresel egy új gazdit.<br />
Mit szólnál Szíjártóhoz? Vagy a megüresedett térben valamelyik hatalomra törő 48 éves fidelitaszoshoz? <br />
<br />
Na persze ez mind hülyeség, mert a fidessből ki nem fog 2026-ban börtönben ülni?
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas/full_commentlist/1#c40895558
Válasz erre: Karácsony, Jakab, Dobrev, Márki-Zay: versenyállás
2021-09-08T14:25:19+02:00
2021-09-08T14:25:19+02:00
Ménár Atya
http://blog.hu/user/1349990
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas?full_commentlist=1#c40892906" class="reply_nick_1524086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40892906 );">@birkamenet</a>: <br />
"Márki-Zay azért rendkívül szimpatikus, mert vasláncra verve fogja orbánt a fegyházba vágni. Igaz, a többi minijelöltnek is pont ez a programja, így azok is rendkívül szimpatikusak.<br />
<br />
Azt pedig már régóta mondom, hogy gyurcsány meg orbán közt annyi a különbség, hogy az utóbbi börtönben fog megrohadni."<br />
<br />
Matyika, neked elment az eszed.<br />
Szerintem ne foglalkozz politikával, mert láthatóan elszakadtál a valóságtól.<br />
Fent leírt vélekedésed, erősen hasonlít a rákosi matyika terrorjára.<br />
Ez nem fog bekövetkezni ebben biztos lehetsz.<br />
Ahogy nézem az előválasztást eléggé fej fej mellett haladnak ,és már marják egymást.<br />
Szerintem 2022-ben ismét kapnak egy zakót, és jól összevesznek.<br />
Te meg véggképp magadba zuhansz,mert elvakult kis butus vagy.<br />
Ha viszont véletlenül nyernének, akkor eléggé ingatag lesz, és megy majd a belharc a megélhetési ellenzék között a zsíros falatokért, és max 2 év múlva megbuknak,mint a hazug gyurcsány cimborád.<br />
Régen még egész jó logikus érvelésed volt, bár kiragadott adatokkal manipuláltál, mára viszont csak az elvakult fóbiád beszél belőled marhaságokat.<br />
Szerintem kezdj el inkább kertészkedni..................
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas/full_commentlist/1#c40895036
Válasz erre: Karácsony, Jakab, Dobrev, Márki-Zay: versenyállás
2021-09-08T09:48:11+02:00
2021-09-08T09:48:11+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Teljes félreértés az egész. A keresések nincsenek ilyen szoros összefüggésben a párt preferenciákkal.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas/full_commentlist/1#c40894814
Válasz erre: Karácsony, Jakab, Dobrev, Márki-Zay: versenyállás
2021-09-08T07:18:52+02:00
2021-09-08T07:18:52+02:00
chrisred
http://blog.hu/user/257802
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas?full_commentlist=1#c40894526" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40894526 );">@A Joda visszatér</a>: Szeintem az ilyen ügyek semmilyen hatással nincsenek a szavazótáborokra. Talán a Győrben élőkre, de még ott is Borkai győzött.
https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas/full_commentlist/1#c40894598
Válasz erre: Karácsony, Jakab, Dobrev, Márki-Zay: versenyállás
2021-09-07T22:19:21+02:00
2021-09-07T22:19:21+02:00
otunde
http://blog.hu/user/1584126
<a href="https://gerillamarketing.blog.hu/2021/09/05/karacsony_jakab_dobrev_marki-zay_versenyallas?full_commentlist=1#c40894492" class="reply_nick_336941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40894492 );">@Pierr Kardán</a>: ha Orbán nyer, akkor Mészros tényleg mindent ellop.