Gerillamarketing

2024.feb.02.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

Donáth Anna végigviszi MZP programját

Demonstráció. A szerző saját felvétele.

Az ellenzéket le kell váltani?

2021-ben az ellenzéki előválasztás számomra érthetetlen momentuma volt, hogy az ellenzéki pártok vezetői olyan „külső”, civilnek mondott politikust is az indulók közé emeltek, akinek az addigi programja középpontjában az ellenzék leváltása, lecserélése állt.
Márki-Zay Péter és szervezete a régi elit bűneiről és leváltásának szükségességéről papolt, célkeresztjében Gyurcsány Ferenc és az általa vezetett Demokratikus Koalíció és az MSZP állt.

Tovább

Jönnek az ünnepek – telnek a szálláshelyek

szallodai-textil.jpg

Ünnepi kényeztetés: a szállodai textilek varázslatos világa

Az ünnepek közeledtével a szállodák, apartmanok és egyéb szálláshelyek izgalmas időszak elé néznek, hiszen ebben az időszakban a vendégek száma jelentősen megnő. Az ünnepi szezonban a szállásoknak nemcsak a kényelmes szobák és kifogástalan szolgáltatások nyújtása a feladatuk, hanem a vendégek kényeztetése is kiemelten fontos szerepet kap. Ebben a cikkben felfedezzük a szállodai textilek világát, és megvizsgáljuk, mi teszi ezeket az elemeket olyan fontossá és különlegessé az ünnepi időszakban.

Tovább

A Mikulás több is lehet, mint ajándékosztó

postan-mikulas.JPG

Amiért híres a Pécsi Mikulás

A Pécsi Mikulás ez évben is december 5-én a Pécsi Nagypostán válaszlevelet küld a gyerekek leveleire, sőt ünnepi képeslapokat is ad egy szép Mikulás-Nap feliratú bélyegzővel ellátva.
Lám, ez a gesztus egészen más, mint az egyszerű szaloncukor osztogatás és még annál is több, minthogy áruházban sóhajthatja el a gyermekünk a kívánságait.

Egy egyedi bélyegzővel és pecséttel ellátott Mikulás-levélnek sokféle szerepe és haszna lehet, emberi, társadalmi és marketing vonatkozásokat is felölelve. Íme néhány lehetséges hatás:

Tovább
Címkék: marketing, mikulás

Sablonok rémuralma a szövegekben

jó kereskedő

Dübörögnek a közhelyek

Ugye neked is feláll a szőr a hátadon, kinyílik a bicska a zsebedben, sőt a falra tudnál mászni, amikor a reklámszövegek tucatjaiban olvasod: fiatal csapatunk szemében a vevő a király.
Igen, igen, középpontban a vásárló, mert az ügyfél a döntéshozó, hiszen mi korszerű, XXI. századi marketingkommunikációval szolgáljuk a vevőt. És persze a munkatársaink számára ideális körülményeket teremtünk, a megbecsülés számtalan formáját csapatépítjük bele a fiatal, lelkes csapatunkba...

Mindez azért jutott eszembe, mert a minap a Pannon Hunter autószerviz tulajdonosával beszélgettem, aki körülbelül ezt találta mondani: sok értékes, méregdrága műszerünk, eszközünk, egyéb dolgunk van, de mind közül a legfontosabb számunkra az, aki két lábon jár!

Tovább

A Voice-nak fafülű közönsége van

zene.JPG

Tovább szavazták a semmit is

Szombat este a közönség szavazatain múlt - elvileg, formailag -, hogy a Voice első élő show-ja tizenkét résztvevője közül ki lesz a nyolc továbbjutó és ki lesz a négy kieső.
Elvileg.
Ugyanis vegyük példának Kalocsai Lilla Anna tökéletesen hamisan előadott blues produkcióját. Ez a dal egyáltalán nem illett a fiatal lányhoz. Aki elég régóta él, abban megfogalmazódhat: olyan soul-blues énekesnők után, mint mondjuk Janis Joplin, ne vegye akárki a szájára a műfajt.
De egye fene, egy próbát megér.

Tovább
süti beállítások módosítása