Gerillamarketing

2018.máj.13.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

SEO: a változatosság a Googlet is gyönyörködteti

Keresőoptimalizálás, LSI - éttermi példával


Akit érdekel a keresőoptimalizálás (a SEO), annak érdemes lesz megismerkednie az LSI, vagyis a Latent Semantic Indexing, magyarul a Látens Szemantikus Indexelés fogalmával.
Márpedig a webmesterek, a bloggerek nem is kicsiny hányada fordul érdeklődéssel a keresőoptimalizálás, a SEO (Seach Engine Optimization) felé, hiszen a sikeresen optimalizált webegység - legyen az honlap, blog vagy bármi egyéb - több látogatót vonz a keresőből, mint a SEO szempontból elhanyagolt társai.

Tovább

A kerttervezés legfontosabb eleme nem virág, hanem a megrendelő

„Kertész leszek, fát nevelek, kelő nappal én is kelek, nem törődök semmi mással, csak a beojtott virággal.”
József Attila – Kertész leszek

szines-kert.jpg

Színes kert - a Pro Natura Kert munkája

A kerttervezéssel, kertépítéssel foglalkozó embert, miként a fenti versidézet is mutatja, irigylésre méltó személynek tekintjük, hisz nagyszerű, pihentető elfoglaltságot tudhat magáénak, része lehet a természetnek, gyönyörködhet a végeredmény csodájában, a virágzó fákban, a bokrokban, a virágokban, a rendezettségben, a színekben, az illatokban, a mézet gyűjtő, szorgalmas méhek röptében, a madarak énekében...

Tovább

Pécsett már építkezik az új civil mozgalom

Alföldi, Pécs és a kultúra

Mint köztudott, az állami felügyelet alatt működő pécsi Kodály Központ, minden indoklás nélkül lemondta az Alföldi Róbert főszereplésével jegyzett Igenis, miniszterelnök úr c. színdarabot. Pedig már zajlott a pénztárakban és az interneten a jegyárusítás.
Pécsett, 2010 Európa Kulturális Fővárosában különös kulturális gaztettnek számít az ilyesmi, mert azt üzeni: Pécs NEM a kultúra városa, ahogy szlogenszerűen hirdeti magáról, hanem egy fékevesztett politikáé.

Tovább

Csata után

Érdekek

Ami a Fidesz részéről ebben a hosszú kampányban történt, az európai értékrendű ember számára utálatos és elfogadhatatlan!

Mottó:

„A hírek az actiumi csata kimeneteléről
igazán váratlanul jöttek.
De új okmányt fogalmazni ezért fölösleges.
Csak a nevet kell átalakítani. Ehelyett
ott az utolsó sorban: „Megváltója a rómaiaknak
a veszélyes Octaviustól,
Caesar torzképétől”,
ezt iktatjuk be: „Megváltója a rómaiaknak
a veszélyes Antoniustól.”
Az egész szöveg remekül egybevág.

„Annak, aki diadalmas, fényhozó,
páratlan minden hadműveletekben,
aki az államvezetésben csodálatra méltó,
akiért forrón imádkozott a község...”

Kontantinosz Kavafisz: Egy kisázsiai községben. Részlet

A községek nem csak Kisázsiában olyanok, mint amilyennek Kavafisz írja, hanem Pannónia provinciában is, mivel az emberi természet már csak ilyen: ha fél valaki, akkor arra gondol, amire muszáj!

Tovább

Kampányfinis rasszizmussal

Kampány hajrá

Most, hogy a hírek szerint Budapesten már nem csak jobbhorgok és balegyenesek, de fegyverek is előkerültek az éjszakai plakátháború során, igazán nevezhetjük élesnek a politikai küzdelmet a kampány finisében.
Ám a gerillamarketing blog mégsem a tűzfegyverekben hisz, hanem az érvekben és az elemzésekben.

Országos napilapok

Éppen ezért vizsgáljuk is meg, hogy a hajrát az országos napilapok piacán milyen eredménnyel vívták meg a vezető lapok az interneten, a keresettség ketrecében.
( A "normális körülmények között" piacvezető Népszava - piros - (a múlt év végén az eladott példányszáma 22000 volt); az önmagát polgárinak nevező, Simicska Lajos által tulajdonolt Magyar Nemzet - kék - (békeidőben 13000 eladott példány); valamint a lapot nem auditáló (!), több, mint kormánypárti Magyar Hírlap - okker).

lapok.JPG

Az adatok a Google Trends-ből származnak és magyarországi, 90 napos periódust ölelnek föl

Tovább