Gerillamarketing

2017.máj.24.
Írta: Bognár L 3 komment

3 fontos MÉM típus

A mémek születése

Történik valami furcsa, érdekes dolog és a web máris ontja a mémeket. Ezek jelentős részét a politikai marketing gerillamarketing osztályába sorolhatjuk.
A mém fogalmát általában egy kulturális egység (eset, történés lenyomata) olyan típusú továbbadásából eredeztetik, amely a genetikából ismert génhez hasonlóan viselkedik, azaz utód, másolat készül belőle. Ez a másolat persze mutáns lesz, és a mi esetünkben, a gerillamarketingben éppen a mutáció minősége lesz a hatás alapja.

Tovább

Gerillamarketing taktikák: Orbán sálja

Magasan tesznek ránk

A tömegből kimagasló férfiú nyilván vezetésre alkalmas személy, elvileg komolyabb testi erőt képvisel, mint alacsonyabb társai – legalábbis az ősi idők ezt a vélekedést hagyományozták ránk, ez szinte már a genetikai örökségünk része.
Az olyan egyszerű, hétköznapi tények is ezt igazolják, mint mondjuk a párválasztó nők férfi ideálja a vallomásokban: a reménybeli férfi legyen magas! Vagyis erős, aki a leendő asszonyát és annak gyermekeit képes lesz megvédelmezni, továbbá biztosítja számukra a élelmet – hogy most a különféle nőnek való kencékről és csecsebecsékről ne is beszéljünk. (Ajakszínezőkről, gyűrűkről az adott kor színvonalán, a vastól az aranyig – bár megjegyezve: férfi és nő viszonya ma már másmilyen is tud lenni.)

Tovább

Nem figyel a Figyelő

A múltat végképp eltörölni...

Jómagam több helyről is linkeltem a Figyelő nevű lap 2007. évi, 10. számát, pontosabban annak online változatát (mivel online marketingről, SEO-ról esik benne szó, s a lap tőlem is kérdezett ezt-azt, s ezekre a kérdésekre válaszoltam is.)

Néhány napja viszont a számítástechnikai rendszerem un. törött linkként mutatja ezeket a linkeket, vagyis olyanoknak, amelyek nem érnek célba.

Tovább

Mi a bánat az a thermo-modernizáció?

szerelo.jpgHűtés-fűtés szerelése egyszerűen és gyorsan

Nem kis gondot jelent manapság egy hosszú távon biztonságos energiaellátási koncepció kialakítása.
A megtakarítások kulcsa a thermo-modernizáció.
A nem megújítható energiaforrások (olaj, szén, gáz, magenergia) egyre szűkösebben lesznek elérhetőek, a megújuló energiaforrások előnyös kihasználása pedig műszakilag még nem tökéletes. (Kis hazánkban politikailag sem.)  
Egy épület felújításakor, kialakításakor, a fűtésszereléskor minden alkalmat ki kell használni ahhoz, hogy energiát takarítsunk meg.

Tovább

Bérautóval jön a friss levegő a szmogos Budapestre!

Levegőt! - kiáltott a város és kitiltotta a forgalomból az autói harmadát

A tények, benne a szmogriadóval, a forgalomból kitiltott közel félmillió autóval, a rendeletekről és büntetésekről szóló vitákkal, mindenki előtt ismerősek és ezekkel nem is akarunk foglalkozni.
Egy gerillamarketinggel foglalkozó oldalon mi másról is beszélnénk, mint a gerillamarketing egyik legfontosabb oldaláról, a helyzethez való alkalmazkodás, a gyors reagálás képességéről.

Tovább