Gerillamarketing

2017.jún.28.
Írta: Bognár L Szólj hozzá!

A politikai szlogenek mögötti világ

Milyen a jó szlogen A pártok, az önkormányzatok, a társadalami szervezetek, a cégek egyaránt élnek-halnak a szlogenekért.A jó szlogen hatékonyan szolgálhatja a marketingkommunikációs célt. A szlogen rövid, csattanós formában mutatja meg a tevékenységünk, a szellemiségünk mögötti világot. Minél…

Tovább

A nővérek a bányában dolgoznak

Bányászból nem lesz nővér Amikor a rendszerváltás környékén lakatot tettek a bányák bejáratára és megszűntek másutt is a férfiasnak gondolt kőkemény foglalkozások, az a mondás járta a mindent átképzéssel megoldani akarók bosszantására: bányászból és olvasztárból soha nem lesz nővér!És tényleg nem…

Tovább

Előbb a Bastille, s csak utána öljétek a sajátjaitokat

Három rövid mondat a történelemből   Vigyázó szemetek Párizsra vessétek: a Bastille-tér ma A francia forradalom a Bastille börtön-erőd lerombolásával kezdődött majd később a király, XVI. Lajos lefejezésével folytatódott.A Bastille bevétele után a forradalom erői egymást is öldökölték:…

Tovább