Gerillamarketing tanfolyam: hogyan kell mosolyoffenzívát levezényelni?

Mosolyból offenzíva

gerillamarketing mosolyoffenzíva

 A mosolyoffenzíva első számú kelléke a mosoly!
Ám egyetlen mosolyból nem lehet pompás gerillamarketing mosolyoffenzívát tervezni, ahhoz több, látványos és kedves női mosolyra van szükségünk.
A gyakorlatban persze még soha, senki nem csinált gerillamarketinges mosolyoffenzívát, de fogadni mernék, lenne rá jelentkező, aki tankönyvszerűen elmagyarázná nekem, hogyan kell azt csinálni.

Gerillamarketing akció - elméletileg

Szerinte - mert ismerem a típust, így fixre veszem, hogy ezt mondaná-írná -, az a dolog lényege, hogy nem úgy kell csinálni, ahogy én csinálom, aki először csinálja.
Az online marketing meg a gerillamarketing sokkal tudományosabb és komolyabb dolog annál, minthogy nevencséljünk, mosolyogjunk, heherésszünk össze-vissza, tudománytalanul!
De én eddig sem törődtem a nagyon okosokkal, ezt a mosolyoffenzívát is ugyanúgy a magam észjárása szerint fogom levezetni, mint a korábbi első dolgaimat, és kikacagom a másként mosolyoffenzíváló kuruzslókat!
Szóval itten most mosolyoffenzíva van, lágy és szép, formás mosolyokkal, ahogyan azt szerintem egy gerillamarketing mosolyoffenzíva során csinálni kell! És punk-tum!

***

Kapcsolódó írás:

Gerillamarketing – a hatékony, olcsó, kreatív marketing

A pécsi püspök és a gerillamarketing

Gerillamarketing