Index közeli bloggerek

Blogger közeli sorok

Tegnap ezer ügy, ezer mondat között elveszett ez is, amit az Indexen olvastam: Index közeli bloggerek...

Amikor ilyet olvas az ember, hogy közeli, akkor tüstént nyílik a bicska a zsebében: surranó forintok, árnyékban lopódzó pártközeli vállalkozók képe dereng fel. A blogger szó viszont enyhülést hoz, jóvágású, derék ember képe domborodik képzeletünk képernyőjére, aki szorgalmasan üti az értékes gondolatait a klaviatúron, vagyis inkább a billentyűket, nem a gondolatokat, de ez most gyakorlatilag mindegy.

Hanem a két kifejezés együtt - a harmadik szóval, a drága Indexel kiegészülve: Index közeli blogger!

Hát ez mi a bánat?
Fészket ver bennem a gondolat: vajon Index közeli blogger vagyok-e?

Hm, attól tartok, hogy ezt a címet nem én osztom, hanem az Index.

  • Vajon kiknek?
  • Mivel lehet azt kiérdemelni?
  • Milyen előnyökkel jár?
  • Hogyan kell a közeli bloggernek írnia?
  • Kikre kell haragudnia, kit kell szeretnie?
  • Milyen érdekek mentén szortíroz a lap?

Nakérem, van itt homály! Márpedig ha van, akkor én most homály közeli blogger vagyok, nem Index közeli?

Hát, valamiből megint kimaradtam :-(
Tehát kimaradás közeli blogger vagyok! És ez kinek jó?

Címkék: index, bloggerek