Keresőoptimalizálás jó embereknek

A hatékony keresőoptimalizálás haszna és kára

Olvasom - mert embertársaimhoz hasonlóan én is szeretem a tanulságos történeteket - az Agrix Kft. ügyvezetőjének meditációját: azt írja, hogy a cég honlapjának keresőoptimalizálása nagyon jól sikerült. Annyira jól, hogy nem csak külföldről keresik már náluk a kínált alkatrészeket, nem csak irdatlan távolságból rendelnek náluk utángyártást, hanem mindenféle "lenyúlós" és "könyörgős" cégek is rájuk találnak, hogy rájuk tukmálják a szolgáltatásukat illetve adakozásra bírják őket!

Ha úgy tetszik, ez az utóbbi jelenség mintegy járulékos következménye a sikeres keresőoptimalizálásnak.

A jelenség gerillamarketinges megközelítésben

E jelenség ismeretében immár nagyon cselesen és olcsón megtudhatjuk, hogy jól optimalizált-e a honlapunk, blogunk: ha napok óta nem akartak minket rábeszélni olcsóbb telefon vagy internet kapcsolatra, ha egyetlen hívás sem érkezett halálosan beteg gyermek részére történő gyűjtés ügyében, ha senki sem akart minket befektetési tippel ellátni - akkor rettenetesen rosszul optimalizált a honlapunk, sehol sem állunk a keresőkben, vagyis kidobott pénz volt az egész internetes hóbelevanc!

Mellékesen megjegyzem, hogy az Agrix Kft. honlapjának optimalizálását az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny győztese, a gerillamarketingben is jártas Bognár Stúdió végezte. Tehát kerüljük őket, ha a befektetéseink, a telefonvonalaink stb. már sínen vannak :-)

***
Kapcsolódó írások: