Gerillamarketing taktika és domain használat

Új sorozatot indítottam, Ókori gerillamarketing címmel

itt, ahol néhány, gerillamarketing iránt érdeklődő olvasó eddig felkeresett, a friss gerillamarketing blogomban: gerillamarketing.blog.hu

Az okok egyszerűek:

Ennek a blognak az őse, bármennyire is hozzám nőtt (kvázi a blog én vagyok), a domain szintjén nem hordozta a gerillamarketing nevet, azaz hosszú távon a keresőkben nem rendelkezett a versenyképesség egyik online marketing követelményével. Márpedig a keresőkben elfoglalt hely és a látogatottság összefüggésben áll.
Olyan korszakban, amikor 200-300 lap pont hu oldalt is birtokol egy-egy cég, cégcsoport, baráti vagy üzleti kör, minden nüansz számít. 
Olyan helyzetben, amikor a nagy hírportálok direkt linkekkel nyújtanak támogatást az üzleti és/vagy eszmei érdekeikből kiindulva kijelölt bloggereiknek, szintén a maximumra törekvésnek kell érvényesülnie.

Szép példa az utóbbira, amikor már rádióműsorban is elhangzik, hogy xxx (ez egy hírportál neve) - szóval az xxx-hez köthető blog. Ilyenkor már a pártközeli vállalkozó kifejezésre asszociál az ember - mint párhuzamra.

A harc az olvasó eléréséért olyan világban történik, amikor az információs túlkínálat legkevesebb harmincszoros! (Forrás: Marzio Bonferroni - Oltre la pubblicita; Milano).

(Érdekes megfigyelni, hogy szemforgató módon éppen azok vetik az ember szemére a tudatos, az olvasót elérni akaró online marketing tevékenységet, pl. a keresőoptimalizálást, az önálló, független nyilvánosság megteremtésének miniatűr kísérleteit, akikről mindenki tudja, hogy miféle hetedhétországra szóló erővel fújja őket előre a szél.)
------

Lehet ókori a gerillamarketing?

A dolog tartalmi oldaláról:

Az adott helyen nyilvánvalóan nem fogom kibontani, miért mondok ókori gerillamarketinget, de itt megteszem.

Ha a konkurencia vadonatúj dologként árusítja a gerillamarketinget, akkor a marketing szabályai szerint teljesen logikus, hogy azokra a RÉGI, ókori momentumokra (pl. captatio benevolentiae; a meglepetés erejével ható hadmozdulatok) hivatkozom, amelyekből a mai marketing, mint elvont, eszmei előzményekből is táplálkozik.) Ez a taktikám.

Stratégia és taktika - Stromfeld Aurél, Clausewitz, Hannibal - most legyetek velem!