Őrült jó pizza Wolf Gábornak!

Mottó:
"De nem igaz, hogy csak azt hallják meg, aki hangosabban kiabál vagy nagyobb anyagi erővel rendelkezik, mivel most már mindenki kiabál."

- Ó, Róma, gyönyörű falak és gyönyörű falatok - mondta a lányom, és felidézte egy Pizzeria feliratát:

Őrült jó pizza, pizzaőrülteknek, őrületes áron!
(Pizza pazza per pazzi di pizza a prezzo pazzo!)

Néhány hónapot töltött csupán az örök városban, idejének zömét a RAI, vagyis az olasz állami televízió könyvtárában töltve és amikor hazajött, a fenti szlogent mondta el legelőször, aztán elővette a floppyt, amelyre szépen felpötyögte a tudatlan atyának az Oltre la pubblicita (Ami a reklám mögött van...) című marketingkönyv (szerk. Marzio Bonferroni, Milano, Il Sole 24Ore, 1996) jónéhány izgalmas fejezetét - magyarul!

Tululu, kedves Wolf Gábor, mégsem kell megtanulnom kínaiul, hogy rámenjen egy egész napom, mint ahogy az előző posztom hozzászólásában javasoltad! :-)

Mert van honnan merítenem, ha a bölcs könyvek meg a tapasztalatom vagy a vastag Kotler nem bizonyulnának elegendőnek!

Így aztán tudom azt is, hogy az üzleti kommunikáció kínálati oldalán, a kereslethez viszonyítva, harmincszoros többlet mutatkozik.

Azaz veszettül jól kell írnunk, beszélnünk ahhoz, hogy meghallgassanak!
Tényleg Gábor, egy kis pizzával megkínálhatlak?
Esetleg más valami? Mondjuk Farkasrántotta?

Az igazi farkas: 
El Lobo - A farkas, vagyis Bognár László - Bognár Stúdió

***

Azóta számos írásom született a reklámról, íme egy kis ízelítő: